Domů  /  Zadávací řízení  /  Tonery originální 40 OZ pro…

Výpis systémových zpráv

Tonery originální 40 OZ pro KrP Praha

Systémové číslo: T002/16/V00045789
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 217 641,00 263 345,61 14.11.2016 20:17:14
PREMO s.r.o. 26251531 Ne 195 850,00 236 978,50 08.11.2016 18:15:52
REAGA s.r.o. 25678124 Ne 201 731,00 244 094,51 14.11.2016 14:05:46
SDZP-družstvo 25476092 Ano 199 333,84 241 193,95 14.11.2016 11:07:49
STEELMET, s.r.o. 25590511 Ne 201 636,00 243 979,56 08.11.2016 18:27:50
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva SDZP-družstvo 25476092
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vyhodnocený 1. účastník VZ - Spolek Trend vozíčkářů Olomouc z VZ odstoupil po výběru dodavatelů. Smlouva byla uzavřena s 2. účastníkem VZ 1.SDZP-družstvo.
Datum uzavření smlouvy 16.01.2016
Celková smluvní cena bez DPH 199 333,84
Celková smluvní cena s DPH 241 193,95
Sazba DPH v % 21,00
DPH 41 860,11
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- tonery nové originální 79 ks - viz příloha


Položky předmětu:
- Název: Tonery originální pro KrP Praha
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Dodávka originálních tonerů pro laserové tiskárny a multifunkce - viz příloha. Součástí nabídky musí být příloha (pokud možno formátu .xls) s vyplněnou tabulkou s cenami včetně DPH u všech poptávaných typů tonerů. Stejná nabídková cena jako v příloze musí být uvedena v nabídkovém formuláři nabídky. V nabídce je nutno dodržet kapacitu tonerů - počet stran.

Jedná se o tonery schválené výrobcem daného zařízení ( tiskárny, multifunkce) - nejedná se o alternativní tonery, nejedná se o renovované tonery.

Doprava zboží dle objednávky do sídla KrP Praha je v ceně. Doba dodání do pěti pracovních dnů po obdržení objednávky. Platba na fakturu se splatností min. 14 dní po dodání zboží. Faktura nesmí překročit cenu objednávky.

Smlouva o dodávce je uzavřena odsouhlasením objednávky zadavatele dodavatelem, případně dnem dodání zboží nebo jeho části.

Dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním této objednávky v Registru smluv v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů.
Před realizací předmětu objednávky je nezbytné, aby dodavatel potvrzenou objednávku obratem vrátil zpět na Úřad práce České republiky, krajskou pobočku pro hl. m. Prahu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: zakázka


Místo plnění veřejné zakázky Žerotínova 1143/38, Praha 3
Ulice: Žerotínova 1143/38
Obec: 130 00 Praha 3
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 16.11.2016
Předpokládaná doba plnění do 21.11.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace