Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů

Systémové číslo: T002/16/V00045408
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: č.j. 19398/2016-OPS

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 32 670,00 39 530,70 07.11.2016 07:26:31
COPPEX spol. s r.o. 26491222 Ano 13 486,00 16 318,06 04.11.2016 15:31:42
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Ne 14 311,00 17 316,31 04.11.2016 09:01:57
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935
Datum uzavření smlouvy 14.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 14 311,00
Celková smluvní cena s DPH 17 316,31
Sazba DPH v % 21,00
DPH 3 005,31
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této veřejné zakázky je nákup/dodání originálních tonerů pro kancelářskou techniku. Odborná výměna ve stroji není předmětem této VZ.

Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.

Termín dodání 14 od doručení objednávky dodavateli.

Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.

Splatnost faktury minimálně 21 dní.

V případě, že dodavatel nedoručí objednateli podepsanou objednávku zpět do 5 dnů od jejího doručení, je objednatel oprávněn vzít objednávku zpět a zadat veřejnou zakázku dalšímu uchazeči v pořadí.

Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.


Zadavatel je oprávněn objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem zveřejnit.

Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) v souladu s ustanovením § 31 zákona podle zásad § 6 zákona. Výběrové řízení (dále též „zadávací řízení“) je realizováno přiměřeně k pojmům a principům použitým v zákoně. Pokud výzva v jednotlivých ustanoveních odkazuje na text zákona, nejedná se o postup v některém zadávacím řízení dle zákona. Touto výzvou není zahájeno zadávací řízení ve smyslu § 4 odst. 4 zákona.


Položky předmětu:
- Název: Océ F3/F11 Toner
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125100-2 - Zásobníky tonerů
- Popis: Originální Océ F3/F11 Toner - pro stroje Océ 4210 a Océ 2090
Art. 1070020678 ,
baleno po 2 kusech
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 5
- Měrná jednotka: balení
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 6 420,00


Místo plnění veřejné zakázky nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1
Ulice: nábř. E. Beneše 128/4
Obec: 118 01 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Termín dodání : 14 dní od doručení objednávky dodavateli. V případě, že dodavatel nedodá zboží ve sjednané lhůtě, je objednatel oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny objednaného zboží za každý i započatý den prodlení.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace