Domů  /  Zadávací řízení  /  Věznice Kuřim - čisticí a…

Výpis systémových zpráv

Věznice Kuřim - čisticí a úklidové prostředky

Systémové číslo: T002/16/V00044980
Zadavatel: Vězeňská služba České...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
PEMA VELKOOBCHOD s.r.o. 46713301 Ano 108 752,47 131 590,00 31.10.2016 08:44:18
Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001 Ne 98 073,55 118 669,00 26.10.2016 20:27:25
KARFO velkoobchod s.r.o. 26872382 Ano 63 592,71 76 947,00 25.10.2016 12:54:58
IF FACILITY a.s. 27720152 Ne 112 100,93 135 642,13 27.10.2016 11:01:36
Lubomír Červík 15558461 Ano 110 202,60 133 345,15 27.10.2016 17:37:20
1 2
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Petr Fiala - velkoobchod s... 26381001
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena.
Datum uzavření smlouvy 10.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 99 844,17
Celková smluvní cena s DPH 120 811,45
Sazba DPH v % 21,00
DPH 20 967,28
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Čisticí a hygienické prostředky, úklidové a ochranné pomůcky dle přiložené tabulky.


Položky předmětu:
- Název: Věznice Kuřim - čisticí a úklidové prostředky
- Kód z číselníku NIPEZ: 39830000-9 - Prostředky pro osobní péči, čisticí prostředky a jiné drogistické zboží
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39830000-9 - Čistící prostředky
- Popis: Předmětem VZ je dodávka hygienických prostředků a úklidových pomůcek, jejichž seznam je uveden v příloze "Tabulka_se_spotřebním_košem".

Výsledkem zadávacího řízení bude odeslání objednávky nejvýhodnějšímu uchazeči. Zpracovaná nabídka musí obsahovat kompletně vyplněnou a podepsanou tabulku se spotřebním košem.

Zadávacího řízení SE ÚČASTNÍ POUZE DODAVATEL ZAMĚSTNÁVAJÍCÍ NA CHRÁNĚNÝCH PRACOVNÍCH MÍSTECH podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. (§ 38, odst. 1, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).

Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravot. postižením z celkového počtu zaměstnanců podle odst. 1, musí být uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce ČR; rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení. (§ 38, odst. 2, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).

Splnění podmínek podle odst. 1 není možné prokázat prostřednictvím jiných osob. (§ 38, odst. 3, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).

Uchazeč se v nabídce zaváže, že poskytne náhradní plnění v plné výši dodávky.
Skutečnost, že dodávka v konkrétní výši je započítána do náhradního plnění, bude uvedena na dokladu (faktuře) při dodávce.

Cenu za dodávku uveďte včetně dopravy a včetně DPH. Faktura bude uhrazena převodním příkazem se splatností minimálně 14 dní, zálohy neposkytujeme.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: spotřební koš


Místo plnění veřejné zakázky Blanenská 1191, Kuřim
Ulice: Blanenská 1191
Obec: 66434 Kuřim
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Předpokládaná doba plnění od 10.11.2016
Předpokládaná doba plnění do 08.12.2016
Smlouva objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace