Domů  /  Zadávací řízení  /  Poskytování mobilních…

Výpis systémových zpráv

Poskytování mobilních telekomunikačních služeb

Systémové číslo: T002/16/V00044735
Zadavatel: Národní hřebčín Kladruby...

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ano
Služba spadá do kategorie Telekomunikační služby
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové dohody Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření rámcové dohody

Specifikace výsledné rámcové dohody

Specifikace rámcové dohody RD s jedním účastníkem zadávacího řízení

Předmět zakázky

Stručný popis Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování hlasových a datových telekomunikačních služeb prostřednictvím mobilního operátora v rozsahu specifikovaném zadávacími podmínkami. Součástí plnění je zajištění všech činností souvisejících se zajištěním požadovaných služeb. Poskytováním telekomunikačních služeb prostřednictvím GSM sítě mobilního operátora se rozumí zejména poskytování mobilních telekomunikačních hlasových a datových služeb v dále uvedeném rozsahu, a to následovně:
• zajištění mobilních hlasových služeb,
• zajištění mobilních datových služeb,
• maximální dostupnost a spolehlivost služby, garance dostupnosti služby,
• zajištění potřebného rozsahu telefonních čísel,
• zabezpečení zákaznické podpory.

Veškeré níže uvedené technické podmínky poskytování telekomunikačních služeb představují minimální úroveň poskytovaných služeb, která musí být uchazečem zajištěna po celou dobu trvání smlouvy.

Celkový počet poptávaných hlasových a datových SIM karet je dohromady cca 60 ks. Celkový objem požadovaných služeb, který bude předmětem plnění této veřejné zakázky, je blíže specifikován v Příloze č. 4 této zadávací dokumentace. Jedná se o objem plnění, který je odvozen z údajů o průměrném množství služeb odebraných zadavatelem za uplynulé období.

Uchazeč se zavazuje zajistit zadavateli rozsah pokrytí služby, a to mobilní hlasové služby signálem sítě uchazeče zahrnujícího pokrytí minimálně 95 % populace na území České republiky, zejména k. ú. Kladruby nad Labem, Slatiňany a Heřmanův Městec.

Požadované hlasové tarify
Uchazeč nabídne ceny za požadované služby (do Přílohy č. 4 této zadávací dokumentace), které budou stanoveny pro dvě dále specifikované skupiny uživatelů zadavatele. V případě, že SIM bude používána jen část měsíce (např. aktivace v průběhu
měsíce nebo odpojení na prázdniny apod.), zadavatel požaduje, aby uchazeč účtoval poměrnou částku měsíční paušální platby za tarif.

Tarif bez volných minut a SMS
Zadavatel požaduje hlasový tarif bez volných minut a SMS, v jehož rámci se nepřipouští žádné volné minuty ani volné SMS či jiné volné jednotky pro SIM karty. Zadavatel bude hradit pouze rozsah poskytnutých služeb, přičemž měsíční paušální poplatek spojený s tarifem bude účtován v maximální výši 1,00 Kč bez DPH za 1 SIM kartu. U vnitrostátního volání zadavatel požaduje jednotnou minutovou sazbu.
V rámci uvedeného tarifu budou garantovány jednotkové ceny (paušál a jednotná minutová sazba) uvedené uchazečem do Přílohy č. 4 této zadávací dokumentace. U dalších odebraných služeb neoceněných v nabídce dodavatele jako např. speciální barevné linky budou účtovány ceny v běžně nabízených ceníkových sazbách daného mobilního operátora. Zadavatel dále požaduje, aby uchazeč ve své nabídce nabídl a uvedl účtování hovorů po vteřinách s tím, že cena každé vteřiny bude vždy rovna 1/60 ceny odchozího hovoru za minutu.
V nabídce hlasového tarifu uchazeče nebudou služby uchazeče účtovány v závislosti na časovém rozmezí (ve špičce, mimo špičku apod.). Uchazeč je povinen uvádět v cenové nabídce (Příloha č. 4 této zadávací dokumentace) jen jednu jednotkovou cenu volání pro celé časové pásmo.

Tarif s neomezeným vnitrostátním provozem
V rámci tarifu s neomezeným vnitrostátním provozem zadavatel požaduje jednotnou paušální měsíční cenu tarifu za neomezené vnitrostátní volání a vnitrostátní SMS. Nad rámec ceny tarifu bude zadavatel hradit pouze rozsah dalších odebraných služeb oceněných jednotkovými cenami v nabídce dodavatele pro hlasový tarif bez volných minut a SMS (např. MMS, roamingová volání atd.), nebo dalších odebraných služeb neoceněných v nabídce dodavatele jako např. speciální barevné linky a to v běžně nabízených ceníkových sazbách daného mobilního operátora.
V rámci uvedeného tarifu bude garantována nabídková cena uvedená uchazečem do Přílohy č. 4 této zadávací dokumentace po celou dobu platnosti smlouvy.

Hlasový roaming
Zadavatel požaduje možnost aktivace a deaktivace roamingu na všech užívaných SIM kartách, jeho zapojení a vypojení během lhůty 2 hodin na žádost kontaktní osoby zadavatele, nejdéle však do 4 hodin od přijetí požadavku. V případě, že se uchazeč dostane do prodlení, je uchazeč zadavateli povinen uhradit smluvní pokuty ve výši 500,00 Kč za každou hodinu prodlení.

Volání do zahraničí
Zadavatel požaduje volání do zahraničí ve dvou zónách - zóna 1 Státy EU a zóna 2 Zbytek světa.

Mobilní datové služby
Zadavatel požaduje, aby u všech SIM karet byla aktivace datových služeb volitelně nastavitelná. Uchazeč předloží popis rozsahu a technických parametrů svých datových služeb.
Zadavatel požaduje poskytování níže uvedených typů datových mobilních služeb a dalších služeb za fixní měsíční paušální platbu. Uchazeč nabídne tyto vybrané typy služeb:
1) mobilní datová služba pro využití přímo prostřednictvím SIM v mobilních telefonech nebo prostřednictvím speciálních komunikačních zařízení, s měsíčním FUP ne nižším než 1 GB,
2) mobilní datová služba pro využití přímo prostřednictvím SIM v mobilních telefonech nebo prostřednictvím speciálních komunikačních zařízení, s měsíčním FUP ne nižším než 10 GB.
Zadavatel požaduje, aby v případě překročení FUP u tarifu 1) a 2) v daném měsíci bylo datové spojení nadále funkční při nižší rychlosti.
3) statická IP adresa,
4) poskytování datových mobilních služeb v zahraničí tzv. „datový tarif do zahraničí“ za cenu uvedenou v Příloze č. 4 za 1 MB.

U všech výše uvedených vybraných variant bude v nabídce přesně specifikováno, o kterou službu z celého portfolia datových služeb uchazeče se jedná, a zároveň uchazeč uvede popis technických parametrů nabízených služeb.
Uchazeč uvede do Přílohy č. 4 ceny za veškeré výše požadované datové služby.
Zadavatel požaduje pro všechny datové služby možnost využívání (v rámci nabídnuté služby) více různých alternativních technologií dle standardu např. GPRS, GPRS/EDGE, UMTS, 3G, HSDPA, LTE, resp., aby zadavatel v případě dostupnosti lepšího pokrytí nebyl omezen ve využití novější technologie.
Zadavatel požaduje možnost úplného zamezení datových přenosů u vybraných jednotlivých uživatelů jak na území ČR, tak i v zahraničí při roamingu.

Doplňkové služby a administrativní úkony
Zadavatel požaduje, v rámci ceny za tarif, možnost bezplatné aktivace níže uvedených doplňkových služeb na všech využívaných SIM (myšleno hlasových, není-li uvedeno jinak):
- identifikace volajícího
- konferenční hovory
- přesměrování na jiný mobilní telefon
- přesměrování do hlasové schránky
- notifikace zmeškaných volání

Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce poskytl následující
služby - administrativní úkony:
- za maximální možný poplatek 1 Kč bez DPH:
• změna fakturačních údajů (např. změna fakturační adresy)
• podrobný elektronický účet
• opis faktury
• výměna SIM karty za jiný typ SIM karty např. za mikro/nano SIM kartu
• výměna nefunkční SIM karty za novou
• změna tarifu
• blokování služeb třetích stran, např. zasílání prémiových SMS
• odpojení SIM karty z provozu z důvodu dočasného nevyužívání služeb (např. sezonní pracovníci, rodičovská dovolená)
• aktivace SIM karty po ukončení z důvodu dočasného nevyužívání služeb na SIM kartě
• odpojení z důvodů ztráty či krádeže
• reaktivace po ztrátě či krádeži
• blokace a reaktivace roamingu, MMS, mezinárodních hovorů, datových služeb apod.,
• převod účastnictví - převod SIM karty pod smlouvu zadavatele (včetně přenesení tel. čísla)
• převod účastnictví - převod SIM mimo smlouvu zadavatele (včetně uvolnění tel. čísla)
• aktivační poplatek *
* Aktivační poplatek uvedený výše představuje jednorázovou platbu spojenou s novou aktivací každé jednotlivé SIM karty.

Přenesení telefonních čísel a migrace služeb
Zadavatel požaduje zachování stávajících telefonních čísel tak, aby vybraný uchazeč zajistil „přenositelnost“ současných telefonních čísel v souladu se zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.
Uchazeč ve své nabídce předloží konkrétní návrh postupu migrace k vybranému mobilnímu operátorovi včetně termínovaného harmonogramu. Tímto nesmí být v žádném případě zásadně omezen provoz a funkce zadavatelů, v případě omezení vyplývajících z výše uvedené migrace toto musí uchazeč uvést ve své nabídce.
Zadavatel požaduje provedení této migrace zdarma, u telefonních čísel bez závazku ve lhůtě do 50 kalendářních dnů od podpisu smlouvy na plnění této veřejné zakázky. Pokud uchazeč tento termín nesplní, tak zadavatel požaduje smluvní pokutu ve výši 100,00 Kč za každý započatý den prodlení za každou jednotlivou SIM kartu kromě případů, kdy uchazeč prokáže, že nedodržení tohoto termínu je způsobeno okolnostmi, které nemohl ovlivnit. Telefonní čísla se závazky budou migrována po jejich vypršení.
Uchazeč se dále zavazuje, že ke dni zahájení plnění dané SIM karty na vyžádání ze strany zadavatele provede zdarma odblokování všech stávajících blokovaných mobilních telefonů z důvodů jejich dalšího používání v mobilní síti vybraného uchazeče s možností využití všech požadovaných služeb vymezených předmětem této veřejné zakázky. Uchazeč se zároveň zavazuje poskytnout součinnost při přenášení dat (zejména kontaktů) ze stávajících na nové SIM.
Pokud se zadavatel rozhodne ke změně dodavatele (uchazeče) na základě ukončení smlouvy v souladu s obchodními podmínkami, je uchazeč povinen zajistit, aby si zadavatel mohl bezúplatně ponechat svá telefonní čísla bez ohledu na nového poskytovatele služeb.

Výpisy a fakturace
Zadavatel požaduje:
- v rámci ceny za tarif poskytovat faktury v tištěné listinné (papírové) formě s tím, že detailní/podrobný výpis uskutečněných zpoplatněných příchozích/odchozích spojení na každou 1 SIM kartu v papírové formě bude dodán pouze na vyžádání. Celková fakturovaná částka bude rozčleněna do jednotlivých faktur, dle požadavku zadavatele;
- poskytovat, v rámci ceny za tarif, podrobný výpis všech odchozích spojení na každou 1 SIM kartu včetně vyčíslení nákladů a celkový přehled měsíčních nákladů pro všechny SIM karty a služby zadavatele v elektronické formě s tím, že každý výpis a měsíční přehled za ten který měsíc bude umístěn nejméně po dobu 2 měsíců na serveru uchazeče, ke kterému bude mít zadavatel a jím pověřené osoby zabezpečený přístup prostřednictvím veřejné sítě Internetu;
- všechny elektronické výpisy budou poskytovány ve formátu HTML či XML, CSV PDF a XLS.
- v detailní fakturaci budou k dispozici informace o skutečně provolaných vteřinách/minutách a zároveň o účtovaných vteřinách/minutách.
- Uchazeč ve své nabídce detailně popíše způsob poskytování elektronických výpisů dle výše uvedených požadavků.

Úroveň zákaznické podpory
Pro komunikaci při využívání veškerých služeb vybraného uchazeče bude po dobu trvání smlouvy k dispozici:
- jediné centrální pracoviště zákaznické podpory pro významné zákazníky s možností zadávání požadavků, nahlašování poruch a uplatňování reklamací telefonicky a prostřednictvím e-mailu nebo přímého přístupu do rozhraní operátora, popř. faxu
- přístup k zadávání požadavků na helpdesk operátora 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (možnost zablokování SIM, aktivace a deaktivace roamingu apod.)
Uchazeč se zaváže zadavateli zajistit:
- zablokování užívání SIM karet pro odchozí hovor u ztracených či odcizených telefonních přístrojů na základě žádosti administrátorů služeb zadavatelů nebo konkrétního zaměstnance zadavatele, a to bez zbytečného odkladu poté, co se o této skutečnosti uchazeč dozví, nejpozději však do 30 minut od takového oznámení;
- aktivaci/reaktivaci ostatních (s výjimkou služeb upravených v této zadávací dokumentaci odlišně) služeb, resp. realizaci požadované změny poskytnutí služeb ve lhůtě do 12 hodin od doručení požadavku zadavatele uchazeči. Připadne-li běh lhůty uvedené v předchozích bodech na sobotu, neděli či jiný státem uznaný svátek, uvedený běh lhůty se přeruší a doběhne v nejbližší následující pracovní den,
- prokázání splnění tohoto požadavku uchazeč v nabídce popíše detailně způsob zákaznické podpory při poskytování služeb, který bude reflektovat výše uvedené požadavky zadavatele. Dále uchazeč detailně popíše způsob řešení dodávek SIM karet na jednotlivá pracoviště zadavatele, uvede počty a lokality svých zákaznických prodejen a spolupracujících organizací v oblasti zákaznické podpory (dealeři, partneři atd.). Uchazeč uvede detailně způsob uplatňování a vypořádání reklamací, které od zadavatelů obdrží.

Ostatní požadavky zadavatele
Není-li v rámci služeb mobilní telefonie u zadavatele pokryto požadované území (zejména sídlo, popř. pracoviště) signálem vybraného operátora, vyhrazuje si zadavatel nepřistupovat do smluvního vztahu s vybraným uchazečem.
V rámci dalších služeb je požadována primární blokace všech zpoplatněných služeb třetích stran a dále všech služeb nad rámec této zakázky.
Primárně je požadována deaktivace všech hlasových schránek.
Služby neuvedené v této části zadávací dokumentace nebo v Příloze č. 4 budou účtovány dle standardního ceníku uchazeče pro klíčové zákazníky. Kompletní standardní ceník pro klíčové zákazníky veškerých služeb zároveň uchazeč předloží ve své nabídce.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 650 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace