Domů  /  Zadávací řízení  /  KRPA-414770/R Dodání…

Výpis systémových zpráv

KRPA-414770/R Dodání detektorů oxidu uhelnatého pro OPÚM OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00044619
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam účastníků zadávacího řízení
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ISC Communication Czech a.s. 26315521 Ne 7 320,00 8 857,00 27.10.2016 11:22:32
VV TOP s.r.o. 49977202 Ne 8 632,00 10 444,72 18.10.2016 12:03:45
DOBŘANSKÝ s.r.o. 26848317 Ne 8 456,00 10 231,80 24.10.2016 15:05:17
ELKOV elektro a.s. 26279690 Ne 8 551,44 10 347,24 17.10.2016 12:12:06
Smlouva s vítězným účastníkem zadávacího řízení
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ISC Communication Czech a.s. 26315521
Datum uzavření smlouvy 21.11.2016
Celková smluvní cena bez DPH 7 319,83
Celková smluvní cena s DPH 8 857,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 537,17
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Detektory oxidu uhelnatého 8 kusů, popis viz Příloha č. 1 - Specifikace materiálu

Požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaného typu a parametrů,
- pouze originální materiál,
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží,
- veškeré náklady dodavatele spojené s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH,
- dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky,
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění (U Invalidovny 1, Praha 8, p. Weinfurter, tel: 974 885 464) provede pověřený zástupce dodavatele osobně,
- zálohy zadavatel neposkytuje,
- platba bankovním převodem,
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů,
- faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli,
- faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele,



Položky předmětu:
- Název: Detektor oxidu uhelnatého
- Kód z číselníku NIPEZ: 35121000-8 - Zabezpečovací zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 35121000-8 - Zabezpečovací zařízení
- Popis: Detektory oxidu uhelnatého 8 kusů, popis viz Příloha č. 1 - Specifikace materiálu
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 8
- Měrná jednotka: kus


Místo plnění veřejné zakázky U Invalidovny sklad OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy 1, Praha 8 - Karlín
Ulice: U Invalidovny sklad OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy 1
Obec: 180 00 Praha 8 - Karlín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Kontaktní osoba: p. Weinfurter, tel: 974 885 456, 733 678 500
Předpokládaná doba plnění od 21.11.2016
Předpokládaná doba plnění do 24.11.2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace