Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 11 ks aktivních prvků…

Výpis systémových zpráv

Nákup 11 ks aktivních prvků pro výměnu na lokalitách Finanční správy

Systémové číslo: T002/16/V00042690
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)

Předmět zakázky

Stručný popis Požadujeme dodávku a montáž aktivních prvků dle přiložené tabulky zadani.xls na pracoviště vyjmenované v tabulce Lokality.xls včetně jejich dopravy.
Tabulka zadani.xls musí být vyplněna uchazečem a přiložena k nabídce jako její povinná součást.
Dodávka musí být realizovaná nejpozději do 30 dnů od podpisu smlouvy.
Povinnou součástí nabídky je také přiložený návrh smlouvy vypracovaný uchazečem.
Návrh smlouvy bude vlastnoručně podepsán statutárním orgánem či jeho zástupcem. V případě podpisu smlouvy zástupcem musí tento doložit plnou moc či jiné pověření udělené mu statutárním orgánem a opravňující jej k podpisu návrhu smlouvy. Takto podepsaný a naskenovaný návrh smlouvy bude tvořit přílohu elektronické nabídky uchazeče.
Uchazeč podáním nabídky vyslovuje souhlas s tím, že zadavatel v rámci transparentnosti veřejné zakázky může zveřejnit uzavřenou smlouvu s vybraným dodavatelem na svých internetových stránkách a na profilu zadavatele.
Uchazeči o zakázku nenáleží žádná náhrada nákladů, které vynaložil na účast v tomto řízení.
Zadavatel si vyhrazuje právo:
1. nepřijmout žádnou z předložených nabídek a zakázku zrušit,
2. uchazeče při nepředložení požadovaných dokladů či nesplnění požadavků uvedených v této výzvě vyloučit z výběrového řízení,
3. změnit podmínky, případně zrušit celé poptávkové řízení bez jakýchkoli závazků k uchazečům (případná změna bude oznámena stejným způsobem jako tato výzva,
4. k prověření údajů uvedených v nabídce a vyžádat si jejich upřesnění.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Uzavřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace