Domů  /  Zadávací řízení  /  Tonery do tiskáren, SUZ…

Výpis systémových zpráv

Tonery do tiskáren, SUZ 8-2016, originální

Systémové číslo: T002/16/V00041570
Zadavatel: České vysoké učení...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ne 35 144,00 42 524,24 12.08.2016 15:53:04
AMON System s.r.o. 26499622 Ne 36 960,00 44 721,60 05.08.2016 14:32:37
PREMO s.r.o. 26251531 Ne 35 320,00 42 737,20 04.08.2016 09:37:39
VŠE PRO TISK s.r.o. 28069153 Ne 33 765,76 40 856,57 12.08.2016 15:53:21
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva VŠE PRO TISK s.r.o. 28069153
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Při splnění všech požadavků zadávací dokumentace nabídla firma VŠE PRO TISK s.r.o. nejnižší cenu.
Datum uzavření smlouvy 18.08.2016
Celková smluvní cena bez DPH 33 765,76
Celková smluvní cena s DPH 40 856,57
Sazba DPH v % 21,00
DPH 7 090,81
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Tonery
bez DPH 33 765,76
s DPH 40 856,57
sazba DPH v % 21,00
DPH 7 090,81
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem VZ je dodávka originálních tonerů do tiskáren


Položky předmětu:
- Název: Tonery
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: *originální toner do BizHUB3320 (10tis.stránek) ... 8ks
* originální toner MLT-D205L ... 8ks


* záruční doba min. 12 měsíců ode dne převzetí zboží
* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
* Zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit.
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* součástí nabídky dodavatele musí být seznam kontaktů pro hlášení záručních oprav (minimálně telefon a email)
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 30 000
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Vaníčkova 7, Praha 6
Ulice: Vaníčkova 7
Obec: 160 17 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Termín dodání do 1.9.2016
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace