Domů  /  Zadávací řízení  /  Spotřební materiál pro…

Výpis systémových zpráv

Spotřební materiál pro plotter, UCEEB 8-2016

Systémové číslo: T002/16/V00041520
Zadavatel: České vysoké učení...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
COPPEX spol. s r.o. 26491222 Ne 13 800,00 16 698,00 19.08.2016 10:59:19
FOMEI a.s. 46504869 Ne 5 320,00 6 437,20 17.08.2016 10:55:26
L2K společnost s ručením... 62915134 Ano 1 765,00 2 135,65 25.08.2016 11:19:00
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva FOMEI a.s. 46504869
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena.
Datum uzavření smlouvy 26.08.2016
Celková smluvní cena bez DPH 5 320,00
Celková smluvní cena s DPH 6 437,20
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 117,20
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Role papíru
bez DPH 886,67
s DPH 1 072,87
sazba DPH v % 21,00
DPH 186,20
Základní popis plnění
Předmět:
- Role papíru do plotteru


Položky předmětu:
- Název: Role papíru
- Kód z číselníku NIPEZ: 30197630-1 - Papír určený k tisku
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30197630-1 - Papír určený k tisku
- Popis: Papír v roli kompatibilní s plottrem Canon iPF815 s parametry:
* bílý papír šířky 42" až 44", photo-matný
* gramáž 180-240g/m2
* celková délka minimálně 150m
* návin na roli minimálně 30m (celkový počet rolí je závislý na návinu, musí být ale splněna minimální celková délka)

* dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky
* nabídková cena je konečná a zahrnuje i cenu dopravy případně další přidružené platby (např. recyklační poplatky apod.)
* zálohy zadavatel neposkytuje
* platba bankovním převodem
* Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
* splatnost faktury daňového dokladu 30 dnů
* Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
* dodavatel se zavazuje odvést DPH z této zakázky dle platných zákonů
* Zadavatel si vyhrazuje právo bez udání důvodu výběrové řízení zrušit.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: set


Místo plnění veřejné zakázky Třinecká 1024, Buštěhrad
Ulice: Třinecká 1024
Obec: 273 43 Buštěhrad
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Popis doby plnění do 14 dnů od doručení objednávky
Smlouva objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace