Domů  /  Zadávací řízení  /  Oprava sedlové střechy…

Výpis systémových zpráv

Oprava sedlové střechy laboratorního pavilónu Brno, Hroznová

Systémové číslo: T002/16/V00041136
Zadavatel: Česká republika - Ústřední...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
František Rymeš 65366859 Ano 769 757,00 931 405,97 18.08.2016 12:34:43
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva František Rymeš 65366859
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Otevírání nabídek proběhlo elektronicky prostřednictvím e-tržiště GEMIN. Hodnocení nabídek proběhlo elektronicky prostřednictvím e-tržiště GEMIN. Uchazeč splnil podmínky zadání.
Datum uzavření smlouvy 08.09.2016
Celková smluvní cena bez DPH 769 757,00
Celková smluvní cena s DPH 931 405,97
Sazba DPH v % 21,00
DPH 161 648,97
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Shora uvedený zadavatel tímto oznamuje svůj úmysl zadat veřejnou zakázku malého rozsahu - Oprava sedlové střechy laboratorního pavilónu na adrese Hroznová 63/2, Brno.


Položky předmětu:
- Název: „Oprava sedlové střechy laboratorního pavilónu Brno, Hroznová“
- Kód z číselníku NIPEZ: 45454000-4 - Obnovovací práce
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 45454000-4 - Přestavba budov
- Popis: Předmět zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je provedení opravy sedlové střechy na laboratorním pavilónu Brno, Hroznová, spočívající zejména ve výměně střešní krytiny o ploše cca 379 m2, výměně poškozeného bednění, výměně klempířských prvků atd.

Požadavky zadavatele k předmětu zakázky:
Provedení zakázky spočívá zejména v následujících pracích:
- demontáž původní krytiny a její likvidace,
- výměna poškozeného bednění,
- dodávka a montáž nového laťování,
- dodávka a montáž kontaktní difúzní fólie:
o plošná hmotnost nejméně 135g/m2,
- dodávka a montáž nové profilované plechové krytiny:
o Lehká střešní krytina vyrobena z ocelového, hluboce žárově pozinkovaného plechu o tloušťce min. 0,5 mm, který bude na horní straně opatřen vrstvou polyesteru o tloušťce nejméně 25 µm,
o výška vlny 18-30mm
o dvojitá vodní drážka na krytině, dvojité jištění proti vodě,
o možnost volby barevného provedení ze vzorníku výrobce,
o záruka výrobce nejméně 10 let.
- výměna stávajících klempířských prvků na střeše,
- výměna žlabů.
Orientační rozpis výměr a soupis požadovaných prací a dodávek je uveden v příloze č. 1 této zadávací.

Další požadavky:
- Uchazeč zajistí a plně odpovídá za likvidaci veškerého odpadu vzniklého při provádění zakázky v souladu s příslušnými právními předpisy.
- Uchazeč je povinen zajistit si pracoviště z titulu BOZP a PO.
- Uchazeč bude provádět v průběhu prováděných prací průběžný úklid.
- Uchazeč je povinen po celou dobu provádění prací vhodně zabezpečit střešní konstrukci proti zatečení.
- Zadavatel předpokládá zachování plného provozu v budově po celou dobu opravy.
- Uchazeči bude umožněno napojení na elektrickou energii a vodu.
- Veškerý dodávaný materiál a prováděné práce musí splňovat příslušné ČSN normy a další závazné předpisy. Střecha musí být zároveň provedena tak, aby odpovídala technickým požadavkům výrobce dodávané střešní krytiny a byla tak zachována plná záruka poskytována tímto výrobcem.
- Poskytnutá záruka na dílo bude minimálně v délce 60 měsíců, přičemž zadavatel požaduje dodání střešní krytiny, na nějž výrobce poskytuje nejméně 10 let záruky.
- Výměry, množství a další údaje uvedené v této zadávací dokumentaci jsou pouze orientační. Přesné rozměry si je povinen uchazeč pořídit během prohlídky místa plnění.
- Uchazeč je povinen provést prohlídku místa plnění a případně si pořídit doplňující data pro zpracování nabídky na veřejnou zakázku, a to před podáním nabídky. Prohlídka se uskuteční dne 8. 8. 2016 v 10.00 hod., nebo v odůvodněných případech v jiném termínu, a to po dohodě se zástupcem uchazeče: Ing. Vladimír Koláček, vedoucí Oddělení majetkové správy Brno, tel.: 737 267 560, email: vladimir.kolacek@ukzuz.cz

Smluvní podmínky:
Nabídnutá cena bude cenou konečnou, maximální a dodavatel ji nebude moci změnit během plnění zakázky.
- Cena bude zadavatelem uhrazena až po dokončení a předání díla bez vad a nedodělků na základě předávacího protokolu a vystavené faktury se splatností 14 dnů od jejího doručení zadavateli. Zadavatel nepřipouští zálohy čí jakékoliv platby před předáním díla bez vad a nedodělků.
- Podáním nabídky uchazeč souhlasí se zveřejnění konečného znění oboustranně uzavřené smlouvy s jejími součástmi a dodatky v souladu s platnými právními předpisy.
- Uchazeč zřetelně označí ve smlouvě ty části, jež považuje za obchodní tajemství či konstatuje, že žádná část smlouvy není považována za obchodní tajemství. Za obchodní tajemství nemůže být nikdy považována výše ceny za poskytnuté plnění a další skutečnosti nenaplňující definici § 504 občanského zákoníku.
Uchazeč nemá právo na úhradu jakýchkoliv nákladů, které mu vzniknou v souvislosti s jeho účastí v zadávacím řízení, tj. s vypracováním a předložením nabídky.

Doba a místo plnění:
Doba realizace: do 30. 10. 2016.
Přičemž celková doba prací nesmí překročit 30 dnů.

Místem plnění této veřejné zakázky je: laboratorní pavilón v areálu zadavatele na adrese Hroznová 63/2, Brno.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Hroznová 63/2, Brno - Pisárky
Ulice: Hroznová 63/2
Obec: 65606 Brno - Pisárky
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Předpokládaná doba plnění od 19.09.2016
Předpokládaná doba plnění do 30.10.2016
Smlouva Smlouva o dílo

metodická nápověda

Kontextová navigace