Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodání instalatérského…

Výpis systémových zpráv

Dodání instalatérského materiálu pro potřeby instalatérské dílny OPÚM OSNM k opravám a údržbě objektů KŘP hl. m. Prahy

Systémové číslo: T002/16/V00040227
Zadavatel: Krajské ředitelství policie...
Evidenční čísla zadavatele: KRPA-228269/ČJ-2016-0000VZ-V

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
MATEP s.r.o. 27500217 Ano 419 170,81 507 196,68 30.06.2016 09:08:47
DOBŘANSKÝ s.r.o. 26848317 Ne 418 755,50 506 694,20 06.07.2016 19:42:42
Roman Juřík 69985502 Ne 550 434,00 666 025,14 01.07.2016 12:53:42
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva DOBŘANSKÝ s.r.o. 26848317
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Vybraný dodavatel podal nabídku s nejnižší nabídkovou cenou obvyklou pro předmět plnění v daném čase a místě při splnění zákonných požadavků a požadavků zadavatele.
Datum uzavření smlouvy 22.07.2016
Celková smluvní cena bez DPH 418 755,54
Celková smluvní cena s DPH 506 694,20
Sazba DPH v % 21,00
DPH 87 938,66
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Instalatérský materiál – 170 položek, bude uskladněn ve skladu OSNM pro potřeby instalatérské dílny


Položky předmětu:
- Název: Dodání instalatérského materiálu pro potřeby instalatérské dílny OPÚM OSNM k opravám a údržbě objektů KŘP hl. m. Prahy
- Kód z číselníku NIPEZ: 44115200-1 - Instalatérské a topenářské materiály
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 44115200-1 - Instalatérské a topenářské materiály
- Popis: Popis předmětu plnění:
instalatérský materiál (typy viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- U materiálu od určitého výrobce, který je přímo označen typem a rozměrem nelze nabídnout alternativu. Požadavek zadavatele musí být v tomto případě dodržen.
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová a specifikační tabulka)
- dodání předmětu plnění do 20-ti pracovních dnů ode dne podpisu smlouvy a obdržení písemné objednávky nejpozději do 15. 08. 2016
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Různé


Místo plnění veřejné zakázky U Invalidovny (sklad OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy ; p. Lodinský 739 243 242) 1, Praha 8
Ulice: U Invalidovny (sklad OSNM Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy ; p. Lodinský 739 243 242) 1
Obec: 186 00 Praha 8
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva Kupní smlouva , Příloha č. 1 Kupní smlouvy...

metodická nápověda

Kontextová navigace