Domů  /  Zadávací řízení  /  Rámcová smlouva na dodávky…

Výpis systémových zpráv

Rámcová smlouva na dodávky kancelářského, sedacího a lehacího nábytku pro roky 2015-2016

Systémové číslo: T002/16/V00039483
Zadavatel: Zařízení služeb pro...
Evidenční čísla zadavatele: ZSM-15-11/OVZ-2016

Akce se zakázkou

Oznámení o uzavření smlouvy

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Interier Říčany a.s. 28162471 Ano 138 000,00 166 980,00 06.06.2016 13:47:32
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Interier Říčany a.s. 28162471
Datum uzavření smlouvy 16.06.2016
Celková smluvní cena bez DPH 138 000,00
Celková smluvní cena s DPH 166 980,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 28 980,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup sedacího nábytku - 20 ks dispečerské křeslo pro nepřetržitý provoz do 160 kg, velikost "B", hloubka sedáku 470 mm, černá látka, podpěrky + podhlavník černá koženka


Položky předmětu:
- Název: Dispečerské křeslo pro nepřetržitý provoz - 160 kg (výběr ze dvou vellikostí A,B), područky a podhlavník z koženky
- Kód z číselníku NIPEZ: 39113100-8 - Křesla
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39113100-8 - Křesla
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 20
- Měrná jednotka: Kus


Místo plnění veřejné zakázky náměstí Hrdinů 3, Praha 4
Ulice: náměstí Hrdinů 3
Obec: 140 00 Praha 4
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Kontaktní osoba pro převzetí zboží - p. Tomáš Hamták - tel.: 605 209 831. 2 dny před závozem zboží volat kontaktní osobu.
Popis doby plnění 21 kalendářních dnů od podpisu smlouvy
Smlouva KS ZSM-15-11-OVZ-2016...

metodická nápověda

Kontextová navigace