Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka nábytku pro…

Výpis systémových zpráv

Dodávka nábytku pro sekretariát pro sekretariát ústřední ředitelky

Systémové číslo: T002/16/V00039401
Zadavatel: Státní pozemkový úřad

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva (mimo e-tržiště): DEHO s.r.o., IČO: 29378117, Kaštanová 125a/515, Brno 62000
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Uchazeč splnil podmínky zadavatele uvedených ve výzvě k podání nabídky.
Datum uzavření smlouvy 30.05.2016
Celková smluvní cena bez DPH 499 648,00
Celková smluvní cena s DPH 604 574,08
Sazba DPH v % 21,00
DPH 104 926,08
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku pro místnosti sekretariátu ústřední ředitelky Státního pozemkového úřadu (dále jen SPÚ) včetně zpracování architektonického návrhu. Konkrétně se jedná o kompletní výměnu nábytku sekretariátu kanceláře ústřední ředitelky, kanceláře vedoucí kanceláře ústřední ředitelky a doplnění interiéru kanceláře ústřední ředitelky.


Položky předmětu:
- Název: Nábytek
- Kód z číselníku NIPEZ: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Husinecká 1024/11a, Praha 3
Ulice: Husinecká 1024/11a
Obec: 130 00 Praha 3
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Termín dodání je do 6 týdnů od odeslání objednávky.
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace