Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka pevných policových…

Výpis systémových zpráv

Dodávka pevných policových regálů

Systémové číslo: T002/16/V00039313
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ENPRAG, s.r.o. 62743741 Ano 330 989,00 400 496,69 04.07.2016 13:15:59
BEG BOHEMIA, spol. s r.o. 25300245 Ano 308 652,00 373 468,92 21.06.2016 12:17:42
PROFI REGÁLY - Fail, s.r.o. 29067651 Ano 305 753,00 369 961,00 17.06.2016 15:50:14
Jan Mihuc 64169375 Ano 260 344,00 315 016,24 27.06.2016 10:00:55
PROMAN s.r.o. 62028774 Ano 418 000,00 505 780,00 08.06.2016 08:45:34
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jan Mihuc 64169375
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena při splnění všech dodavatelem stanovených podmínek.
Datum uzavření smlouvy 09.09.2016
Celková smluvní cena bez DPH 260 344,00
Celková smluvní cena s DPH 315 017,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 54 673,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je dodávka nového vybavení archivů pevnými policovými regály specifikovanými v Příloze č. 1 Výzvy, včetně montáže a dopravy do odběrných míst uvedených v Příloze č. 2 Výzvy a likvidace veškerého odpadu a obalového materiálu souvisejícího se dodáním předmětu veřejné zakázky. Pevné policové regály jsou určeny pro uložení šanonů a archivních krabic.


Položky předmětu:
- Název: Pevné policové regály
- Kód z číselníku NIPEZ: 39151100-6 - Regály
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39151100-6 - Regály
- Popis: Pevné policové regály, dle specifikace zadavatele uvedené v Příloze č. 1 Výzvy
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 11
- Měrná jednotka: odběrná místa


Místo plnění veřejné zakázky nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, Praha
Ulice: nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7
Obec: 17000 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Jednotlivá odběrná místa jsou uvedena v Příloze č. 2 Výzvy.
Popis doby plnění Zadavatel požaduje splnění předmětu veřejné zakázky nejpozději do 35 kalendářních dnů ode dne následujícího po dni podpisu kupní smlouvy, resp. po dni zveřejnění v registru smluv.
Smlouva Kupní smlouva včetně příloh

metodická nápověda

Kontextová navigace