Vážený uživateli, dne 28.7.2015 byla nasazena nová verze tržiště s upraveným uživatelským rozhraním. K procházení informací o zakázce nyní používejte výhradně levé menu.
Specifikace základních údajů o VZ
Základní informace
Druh plnění |
Dodávky (zboží) |
Rámcová smlouva, na základě které je VZ zadávána
Název |
Rámcová smlouva na dodávky xerografického papíru, obálek a poštovních tašek pro rok 2015-2016 - obálky a poštovní tašky
|
Systémové číslo VZ |
0 |
Evidenční číslo VZ ve Věstníku VZ |
0 |
Datum podpisu |
16.03.2015 |
Předmět zakázky
Stručný popis |
Dodávka obálek a poštovních tašek z RS dle požadavků zadavatele uvedených v příloze č. 1 výzvy.
Dodavatel je na základě obdržené výzvy zadavatele k předložení návrhu na uzavření kupní smlouvy povinen:
1) do 3 pracovních dnů od obdržení této výzvy oznámit zadavateli, zda předloží návrh na uzavření kupní smlouvy či nikoliv; pokud tak dodavatel ve stanovené lhůtě neučiní, bude to zadavatelem považováno za odmítnutí předložení návrhu na uzavření smlouvy a osloví dodavatele, který se umístil jako druhý v pořadí při uzavírání rámcové smlouvy na „Dodávky obálek a poštovních tašek pro rok 2015-2016“;
2) do 5 pracovních dnů od obdržení této výzvy odeslat návrh na uzavření kupní smlouvy zadavateli, pokud tento návrh dodavatel neodmítl podle bodu 1. |
Položky předmětu VZ |
Zobrazit seznam
|
Dělení na části |
Ne |
Výběr postupu zadání
Postup zadání |
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy s více uchazeči dle ustanovení § 92 ZVZ |