Domů  /  Zadávací řízení  /  Výkon technického dozoru…

Výpis systémových zpráv

Výkon technického dozoru investora při celkové sanaci 2. suterénu budovy ústředí ÚZSVM, Rašínovo nábř. 390/42, Praha 2

Systémové číslo: T002/16/V00038921
Zadavatel: Úřad pro zastupování státu...

Akce se zakázkou

Další specifikace VZ

Bude se konat prohlídka místa plnění Ano
Datum a místo prohlídky 22.07.2016 09:00
Datum a čas: 22.07.2016 09:00
Bližší specifikace: • Prohlídka místa plnění veřejné zakázky, společná pro všechny zájemce, kteří se dostaví v tento jediný termín. Případní zájemci se ohlásí u pana Vladimíra Fedora, referenta odboru Hospodářsko správního, tel. 225 776 991, e-mail Ladislav.Fedor@uzsvm.cz. • Z prohlídky místa plnění bude zadavatelem pořízena prezenční listina o účasti jednotlivých uchazečů. • Individuální informace a poznatky získané jednotlivými zájemci v rámci společné prohlídky místa plnění nemají charakter „dodatečných informací“ (analogicky ve smyslu § 49 zákona) poskytovaných zadavatelem jednotně a písemně všem zájemcům na základě písemných žádostí o dodatečné informace. Zadavatel ručí jen za informace poskytnuté v této výzvě a jejich přílohách anebo za dodatečné informace poskytnuté zadavatelem k písemně doručeným žádostem o dodatečné informace). • Zástupci zájemců o prohlídku místa plnění se před zahájením prohlídky prokáží zmocněním osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče, dokladem totožnosti a kopií výpisu z obchodního rejstříku (pokud je v něm zájemce zapsán), ze které bude možné ověřit osobu oprávněnou jednat jménem či za uchazeče o veřejnou zakázku, jež vystavila předložené zmocnění.
Příloha:
Adresa:
Ulice: Rašínovo nábřeží 390/42
Obec: 12800 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Bližší specifikace: • Prohlídka místa plnění veřejné zakázky, společná pro všechny zájemce, kteří se dostaví v tento jediný termín. Případní zájemci se ohlásí u pana Vladimíra Fedora, referenta odboru Hospodářsko správního, tel. 225 776 991, e-mail Ladislav.Fedor@uzsvm.cz. • Z prohlídky místa plnění bude zadavatelem pořízena prezenční listina o účasti jednotlivých uchazečů. • Individuální informace a poznatky získané jednotlivými zájemci v rámci společné prohlídky místa plnění nemají charakter „dodatečných informací“ (analogicky ve smyslu § 49 zákona) poskytovaných zadavatelem jednotně a písemně všem zájemcům na základě písemných žádostí o dodatečné informace. Zadavatel ručí jen za informace poskytnuté v této výzvě a jejich přílohách anebo za dodatečné informace poskytnuté zadavatelem k písemně doručeným žádostem o dodatečné informace). • Zástupci zájemců o prohlídku místa plnění se před zahájením prohlídky prokáží zmocněním osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče, dokladem totožnosti a kopií výpisu z obchodního rejstříku (pokud je v něm zájemce zapsán), ze které bude možné ověřit osobu oprávněnou jednat jménem či za uchazeče o veřejnou zakázku, jež vystavila předložené zmocnění.
Datum a čas konání otevírání nabídek 27.07.2016 10:05
Bude otevírání nabídek veřejné Ne
Bude požadováno předložení vzorků Ne

metodická nápověda

Kontextová navigace