Domů  /  Zadávací řízení  /  Úprava areálu Hroznová 2,…

Výpis systémových zpráv

Úprava areálu Hroznová 2, Brno – etapa 2016

Systémové číslo: T002/16/V00038540
Zadavatel: Česká republika - Ústřední...

Akce se zakázkou

Další specifikace VZ

Bude se konat prohlídka místa plnění Ano
Datum a místo prohlídky 26.05.2016 10:00
Datum a čas: 26.05.2016 10:00
Bližší specifikace: Uchazeč je povinen provést prohlídku místa plnění a případně si pořídit doplňující data pro zpracování nabídky na veřejnou zakázku, a to před podáním nabídky. Prohlídka se uskuteční dne 26. 5. 2016 v 10.00 hod. Kontakt: Ing. Vladimír Koláček, vedoucí Oddělení majetkové správy v Brně, tel.: 737 267 560, email: vladimir.kolacek@ukzuz.cz.
Příloha:
Adresa:
Ulice: Hroznová 63/2
Obec: 65606 Brno - Pisárky
Stát: Česká republika - CZE
Bližší specifikace: Uchazeč je povinen provést prohlídku místa plnění a případně si pořídit doplňující data pro zpracování nabídky na veřejnou zakázku, a to před podáním nabídky. Prohlídka se uskuteční dne 26. 5. 2016 v 10.00 hod. Kontakt: Ing. Vladimír Koláček, vedoucí Oddělení majetkové správy v Brně, tel.: 737 267 560, email: vladimir.kolacek@ukzuz.cz.
Datum a čas konání otevírání nabídek 09.06.2016 10:05
Bude otevírání nabídek veřejné Ne
Bude požadováno předložení vzorků Ne
Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele Ne
Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele Ne
Specifikace 1. Další požadavky:...

Specifikace

Další požadavky: - Uchazeč zajistí a plně odpovídá za likvidaci veškerého odpadu vzniklého při provádění zakázky v souladu s příslušnými právními předpisy. - Uchazeč je povinen zajistit si pracoviště z titulu BOZP a PO. - Uchazeč bude provádět v průběhu prováděných prací průběžný úklid. - Zadavatel předpokládá zachování provozu v areálu po celou dobu opravy. - Uchazeči bude umožněno napojení na elektrickou energii a vodu. - Poskytnutá záruka bude minimálně v délce 12 měsíců. - Uchazeč je povinen koordinovat postup prací a spolupracovat s dodavatelem závlahového systému, který bude určen zadavatelem. - Výměry, množství a další údaje uvedené v této zadávací dokumentaci jsou pouze orientační. Přesné údaje si je povinen uchazeč pořídit během prohlídky místa plnění. - Uchazeč je povinen provést prohlídku místa plnění a případně si pořídit doplňující data pro zpracování nabídky na veřejnou zakázku, a to před podáním nabídky. Prohlídka se uskuteční dne 26. 5. 2016 v 10.00 hod. Kontakt: Ing. Vladimír Koláček, vedoucí Oddělení majetkové správy v Brně, tel.: 737 267 560, email: vladimir.kolacek@ukzuz.cz. Smluvní podmínky: - Nabídnutá cena bude cenou konečnou, maximální a dodavatel ji nebude moci změnit během plnění zakázky. - Cena bude zadavatelem uhrazena až po dokončení a předání jednotlivých skupin bez vad a nedodělků na základě předávacího protokolu a vystavené dílčí faktury se splatností 14 dnů od jejího doručení zadavateli. Zadavatel nepřipouští zálohy čí jakékoliv platby předem. - Podáním nabídky uchazeč souhlasí se zveřejnění konečného znění oboustranně uzavřené smlouvy s jejími nedílnými součástmi a dodatky v souladu s platnými právními předpisy. - Uchazeč zřetelně vyznačí v podepsaném návrhu smlouvy ty části, jež považuje za obchodní tajemství či konstatuje, že žádná část smlouvy není považována za obchodní tajemství. Za obchodní tajemství nemůže být nikdy považována výše ceny za poskytnuté plnění a další skutečnosti nenaplňující definici § 504 občanského zákoníku. - Uchazeč nemá právo na úhradu jakýchkoliv nákladů, které mu vzniknou v souvislosti s jeho účastí v zadávacím řízení, tj. s vypracováním a předložením nabídky.

, 2. Doba a místo...

Specifikace

Doba a místo plnění: Doba realizace: do 9. 12. 2016. Místem plnění této veřejné zakázky je: areál zadavatele na adrese Hroznová 63/2, 656 06 Brno.

, 3. Lhůta a místo pro...

Specifikace

Lhůta a místo pro podání nabídky: - Nabídka musí být zpracována výhradně v českém jazyce a podána elektronicky prostřednictvím portálu elektronického tržiště: www.gemin.cz , ve lhůtě pro podání nabídek, tj. nejpozději do 9. 6. 2016 do 10.00 hod. - Místem pro podání nabídek je portál elektronického tržiště www.gemin.cz - Lhůta, pro kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání a ve které zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky, začíná běžet dnem následujícím po skončení lhůty pro podávání nabídek a končí nejpozději dne 31. 12. 2016.

, 4. Zadavatel si...

Specifikace

Zadavatel si vyhrazuje právo: a) zrušit zadání zakázky, b) odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem, c) nevracet uchazečům podané nabídky, d) opakovat výzvu k podání nabídky s jinými uchazeči, pokud žádná nabídka nesplní požadavky a účel zadávacího řízení.

, 5. Kvalifikační...

Specifikace

Kvalifikační doklady: Dodavatel musí splnit profesní kvalifikační předpoklady. Profesní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který předloží: - kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, - kopii příslušného podnikatelské oprávnění odpovídající předmětu zakázky, - čestné prohlášení o realizaci nejméně 3 obdobných zakázek (zejména realizace parkových úprav, zakládání nových trávníků, výsadba rostlin, realizace vodních prvků) v posledních 3 letech, uchazeč uvede v prohlášení úplný obchodní název odběratele, identifikační číslo, kontaktní osobu a celkovou hodnotu zakázky. - kopie dokladu prokazujícího uzavření pojistné smlouvy o pojištění odpovědnosti za škodu pro pojistná nebezpečí s limitem plnění nejméně ve výši 1.000.000,- Kč.

metodická nápověda

Kontextová navigace