Domů  /  Zadávací řízení  /  Servis a pravidelná revize…

Výpis systémových zpráv

Servis a pravidelná revize automatického hasícího systému technické místnosti na FÚ pro Moravskoslezský kraj

Systémové číslo: T002/16/V00036761
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ne

Předmět zakázky

Stručný popis Požadujeme zajištění pravidelné kontroly provozuschopnosti a pozáručního servisu stabilního hasícího zařízení FK KOMPLET dle vyhl. 246/2001 Sb. v objektu FÚ pro Moravskoslezský kraj, Na Jízdárně 3162/3, Ostrava, místnost serverovna, včetně servisu a oprav.
Pozáruční opravy zařízení se dodavatel zavazuje provádět na základě ohlášení objednatele a dále na základě vlastních zjištění při prováděných kontrolách provozuschopnosti a revizí.
Podrobný obsah pravidelných kontrol je uveden v přiloženém souboru Popis činnosti.doc.
Pravidelná kontrola provozuschopnosti zahrnuje, zkoušky zařízení při provozu, sledování a dodržování lhůt jednotlivých kontrol a provádění potřebných činností na zařízení k zajištění bezvadného technického stavu, zejména provádění pravidelných kontrol všech částí systémů, odstraňování zjištěných technických závad, funkčních přezkoušení zařízení tak, aby zadavatel mohl spolehlivě příslušný systém provozovat a obsluhovat v plném rozsahu podle projektovaných a pracovních požadavků.
Nástup technika na odstranění závady požadujeme nejpozději do 15 hodin následujícího pracovního dne.

Pravidelné kontroly budou probíhat dvakrát ročně a to v dubnu a říjnu.
Součástí provedené kontroly provozuschopnosti na zařízení je jeho písemné zdokumentování nebo zaevidování do příslušné dokumentace zařízení (provozní řád a deník). Protokol o kontrole provozuschopnosti zařízení musí obsahovat náležitosti určené platným právním nebo technickým předpisem. Tento doklad je podkladem k vystavení daňového dokladu. Dodavatel provede vždy o vykonané činnosti záznam do Provozního řádu a deníku.

Kalkulace pravidelných kontrol je v přiložené tabulce SHZ.xls, která vyplněná uchazečem je povinnou součástí nabídky.
Ceny kontrol provozuschopnosti zahrnují všechny náklady zhotovitele, včetně dopravy či vyhotovení zprávy o kontrole a jsou konečné.
Hodnocena bude celková nabídková cena za 4 roky dle vyplněné tabulky.
S vítězem této zakázky bude uzavřena smlouva na dobu neurčitou s tříměsíční výpovědní lhůtou. Dodavatel vytvoří návrh smlouvy podepsaný statutárním orgánem na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíce a přiloží ho ke své nabídce.

Platební podmínky:
Zadavatelem nebude poskytnuta záloha.
Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny s 30 denní splatností od prokazatelného doručení zadavateli.
Daňové doklady budou vystaveny po jednotlivých úkonech a budou doloženy protokoly o provedení opravy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele.

Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy na webových stránkách a na profilu zadavatele.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění.
V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Uzavřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace