Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských židlí s…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských židlí s vysokým opěrákem

Systémové číslo: T002/16/V00036128
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
Evidenční čísla zadavatele: č.j. 5395/2016-OPS

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Předmětem VZ je nákup/dodání 20 ks kancelářských židlí s vysokým opěrákem.

Součástí VZ je atest výrobku ze Státního zkušebního úřadu, nebo certifikát GS platný pro Evropu nebo prohlášení o shodě podle §13 Zákona 22/1997 Sb.
Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu VZ tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.

Doprava na místo plnění zahrnuta v ceně. Cena bude uvedena jako celková zahrnující recyklační i jiné poplatky.
Splatnost faktury minimálně 21 dní.

Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytuje zadavateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 2 roky. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.

Zadavatel je oprávněn objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem zveřejnit.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 50 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ano
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace