Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup úklidových a…

Výpis systémových zpráv

Nákup úklidových a hygienických potřeb

Systémové číslo: T002/16/V00035978
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: 2736/2016-OPS

Akce se zakázkou

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta 30.06.2016

Platební a obchodní podmínky

Smluvní podmínky smlouvu vytvoří sám zadavatel (je součástí zadávacích podmínek)
Typ smlouvy s odkazem na § a určení zákona, podle kterého se bude právní vztah řídit Kupní smlouva ve smyslu § 2085 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník;

Uchazeč vyplní žlutě označené části vzoru kupní smlouvy a podepíše návrh této smlouvy. Zeleně označená část vzoru kupní smlouvy obsahuje instrukce pro uchazeče.

Nedílnou součástí nabídky musí být také zcela vyplněná příloha č. 1 vzoru smlouvy - "Specifikace zboží a kalkulace ceny - modelový příklad", která bude podkladem pro hodnocení jednotlivých nabídek, a která bude podkladem pro konečné znění přílohy č. 1 smlouvy s vybraným uchazečem (budou vypuštěny modelové počty kusů a ponechán druh zboží a jeho jednotková cena).

Pokud uchazeč hodlá uplatnit zvýhodnění dodavatelů zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením (dále jen „zvýhodnění“), musí být přílohou nabídky připojen kromě návrhu smlouvy také podepsaný návrh „Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm“ (viz příloha č. 2 vzoru smlouvy, připojená k výzvě).

V případě uplatnění zvýhodnění je pro hodnocení nabídek rozhodná výše nabídkové ceny dodavatele (uplatňujícího zvýhodnění) snížená o 15 %. (V příloze č. 1 vzoru smlouvy uvádí uchazeč cenu bez snížení o 15 %, výsledná ponížená částka bude dopočítána v systému elektronického tržiště automaticky.)

Zeleně označená část vzoru „Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm“ obsahuje instrukce pro uchazeče, který hodlá uplatnit zvýhodnění.

Takový uchazeč je v rámci součinnosti před uzavřením smlouvy povinen předložit zadavateli dokumenty uvedené v čl. IV odst. 6 Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm.

Nepředložení dokumentů, specifikovaných v čl. IV. odst. 6 Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm, znamená neposkytnutí součinnosti před uzavřením smlouvy a zadavatel může oslovit dalšího uchazeče v pořadí.

Návrh smlouvy (a případně Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm) podepíše uchazeč buď uznávaným elektronickým podpisem a připojí ho jako přílohu nabídky, nebo jej podepíše ručně a podepsaný dokument naskenuje a připojí jako přílohu nabídky.
Návrh smlouvy Vzor kupní smlouvy

Způsob a doba podání nabídek

Termín pro nabídky 29.04.2016 10:30:00

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

metodická nápověda

Kontextová navigace