Domů  /  Zadávací řízení  /  Služba technického řešení…

Výpis systémových zpráv

Služba technického řešení kontaktního informačního centra (tzv. Call centra)

Systémové číslo: T002/16/V00035144
Zadavatel: Generální finanční ředitelství
Evidenční čísla zadavatele: 1/2016

Oznámení o uzavření smlouvy

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
atlantis telecom spol. s r.o. 60466189 Ano 1 638 000,00 1 981 980,00 23.03.2016 08:54:13
O2 Czech Republic a.s. 60193336 Ano 1 616 475,00 1 955 934,75 22.03.2016 20:23:30
LinuxBox.cz, s.r.o. 25862782 Ne 1 456 000,00 1 761 760,00 23.03.2016 09:19:19
Daktela s.r.o. 27232263 Ano 69 300,00 83 853,00 16.03.2016 11:29:37
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva LinuxBox.cz, s.r.o. 25862782
Datum uzavření smlouvy 16.05.2016
Celková smluvní cena bez DPH 1 456 000,00
Celková smluvní cena s DPH 1 761 760,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 305 760,00
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Telefonní služby a přenos dat
bez DPH 41 600,00
s DPH 50 336,00
sazba DPH v % 21,00
DPH 8 736,00
Další specifikace jednotková cena x 35 = celková smluvní cena
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem plnění VZ je:
- poskytnutí technických prostředků pro zajištění fungování kontaktního centra formou služby
- zajištění informační inbound linky, Interaktivní hlasové odezvy, průběžného reportingu, průběžného hodnocení příslušné kampaně
ve spolupráci se zadavatelem a také dalších činností a funkcionalit s tím souvisejících.




Položky předmětu:
- Název: Telefonní služby a přenos dat
- Kód z číselníku NIPEZ: 64210000-1 - Telefonní služby a přenos dat
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 64210000-1 - Telefonní služby a přenos dat
- Popis: Služba virtuálního kontaktního místa řešena formou hostování služby externím subjektem s využitím přesměrování hovorů (po zpracování hlasovým automatem - IVR) na kontaktní čísla pracovníků FS prostřednictvím přepojením do veřejné telefonní sítě (VTS). IVR umožňuje číselné provolby, následně je hovor přesměrován na operátora FS (před spojením hovoru je operátor automatem upozorněn na přepojení hovoru z infolinky). Tím se odliší běžný hovor od hovoru z infolinky. Operátor je pro systém aktivní, pokud je zaregistrován na webovém portále poskytovatele a zároveň je zalogován. Okamžikem přihlášení na něj IVR směruje hovory.

Podrobnější specifikace je uvedena v Příloze č. 1 Výzvy


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Lazarská 15/7, Praha 1
Ulice: Lazarská 15/7
Obec: 117 22 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: a objekty sídel jednotlivých orgánů Finanční správy České republiky.
Popis doby plnění Doba trvání plnění předmětu VZ bude maximálně 35 měsíců od data zahájení realizace předmětu VZ. Předpokládaný termín zahájení plnění je stanoven na květen 2016. Termín zahájení plnění VZ je podmíněn zadáním zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit předpokládaný termín plnění VZ s ohledem na případné prodloužení zadávacího řízení.
Smlouva uzavřená smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace