Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských ergonomických židlí

Systémové číslo: T002/16/V00035069
Zadavatel: Vězeňská služba České...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Martin TOMEK 71659099 Ano 72 600,00 87 846,00 22.02.2016 14:17:12
ALKON interier s.r.o. 64825205 Ano 169 200,00 204 732,00 23.02.2016 17:19:21
HONA INVESTMENT s.r.o. 27704386 Ano 79 800,00 96 558,00 23.02.2016 14:00:24
JMK elektro, s.r.o. 26224216 Ne 82 980,00 100 405,80 24.02.2016 07:58:53
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Martin TOMEK 71659099
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší cena při splnění podmínek VZ
Datum uzavření smlouvy 24.02.2016
Celková smluvní cena bez DPH 72 600,00
Celková smluvní cena s DPH 87 846,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 15 246,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářských ergonomických židlí


Položky předmětu:
- Název: Nákup kancelářských ergonomických židlí
- Kód z číselníku NIPEZ: 39112000-0 - Židle
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39112000-0 - Židle
- Popis: 20 kusů kvalitních kancelářských ergonomických židlí

požadované vlastnosti poptávaných židlí:
synchronní mechanika se 4 polohami
nezávisle nastavitelná tuhost opěráku
výškově i hloubkově nastavitelná bederní opěrka
výškově, hloubkově a úhlově nastavitelná opěrka hlavy
stranově i výškově nastavitelné měkčené područky
čalounění zad i sedáku z prodyšné síťoviny
hliníkový kříž a plynový píst
univerzální kolečka pro tvrdou podlahu i koberec
nosnost 150kg
potahy v černé barvě
3 roky záruky
certifikát státní zkušebny o shodě

součástí nabídky musí být produktový list včetně věrného vyobrazení nabízené židle

Obchodní podmínky: platba fakturou převodem finančních prostředků po dodání zboží na místo plnění se splatností 30 dnů. Cena dopravy na místo plnění musí být obsažena v nabídce.
Cenová nabídka musí být vyjádřena celkovou sumou za všechny (20ks) nabízené židle.
Dodání zboží do pěti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin.
Nedodání zboží ve stanovené lhůtě bude hodnoceno jako neposkytnutí součinnosti při plnění VZ a bude osloven k dodání zboží další uchazeč v pořadí.

Možnost osobního dodání zboží je v pracovních dnech od cca 7:10 – 10:00 a poté od 11:30 – 14:00. Jinak nelze, věznice má přeci jen poněkud jiný režim než je běžné jinde.
Upozorňuji, že vjezd do věznice má na výšku 3,9m a tak je nutné aby automobil který bude dopravovat zboží měl nižší celkovou výšku!!!

Nebude akceptováno dodávání zboží po částech a jinými firmami než je vítěz Veřejné zakázky!




- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Staré náměstí 3/12, Praha 6
Ulice: Staré náměstí 3/12
Obec: 16102 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Dodání zboží do pěti pracovních dnů od obdržení objednávky mailem anebo prostřednictvím el. tržiště Gemin. To je do 2.3.2016 včetně. Možnost osobního dodání zboží je v pracovních dnech od cca 7:10 – 10:00 a poté od 11:30 – 14:00. Jinak nelze, věznice má přeci jen poněkud jiný režim než je běžné jinde. Upozorňuji, že vjezd do věznice má na výšku 3,9m a tak je nutné aby automobil který bude dopravovat zboží měl nižší celkovou výšku!!!
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace