Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku

Systémové číslo: T002/16/V00034655
Zadavatel: Česká republika - Krajské...
Evidenční čísla zadavatele: KRPU-23275/ČJ-2016-0400VZ

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Předmětem této veřejné zakázky je nákup kancelářského nábytku dle přílohy č. 1 - 5.

Součástí nabídky musí být:
1. prostá kopie živnostenského listu, kde předmět podnikání musí souhlasit s předmětem veřejné zakázky, případně prostý výpis z obchodního rejstříku.
2. vyplněný krycí list, který je přílohou č. 6 této výzvy.
3. podepsaný návrh kupní smlouvy, který je přílohou č. 7 této výzvy, osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
V návrhu kupní smlouvy doplňte v článku IV., odst.1 termín dodání zboží, nejpozději však do 30. března 2016.

Cenovou nabídku kalkulujte včetně všech poplatků spojených s dodávkou kancelářského nábytku (doprava do místa plnění, montáž a umístění nábytku na konkrétní místo). Místo montáže se nachází ve 3. nadzemním podlaží, je umožněn bezbariérový přístup ze dvora, k dispozici je nákladní výtah o rozměrech cca 2,5 x 2, 1,6m.

Zadavatel neumožňuje rozdělení veřejné zakázky mezi více dodavatelů.

Uchazeč podáním nabídky stvrzuje, že nabízené zboží odpovídá specifikaci zadavatele uvedené v technické specifikaci.

Před uzavřením smlouvy bude s uchazečem odsouhlasen odstín kůže křesel.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace