Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup alternativních tonerů…

Výpis systémových zpráv

Nákup alternativních tonerů ABEL

Systémové číslo: T002/16/V00034646
Zadavatel: Česká republika - Úřad...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: čj. 2052/2016-OIT

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)

Předmět zakázky

Stručný popis Předmětem výběrového řízení je nákup tonerů.

Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu veřejné zakázky tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.

Dodavatel odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Dodavatel za tímto účelem poskytne objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce min. 12 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.

Splatnost faktury minimálně 21 dní. Cena bude uvedena jako celková zahrnující dopravu do místa plnění, recyklační, autorské i jiné poplatky.

Vybraný dodavatel je povinen doručit zadavateli zpět podepsanou objednávku do 5 dnů od jejího doručení dodavateli. Pokud tak neučiní je zadavatel oprávněn vzít objednávku zpět.

Zadavatel je oprávněn zveřejnit objednávku uzavřenou s vybraným uchazečem.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ne

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 17 965,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ano
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Přímé zadání

metodická nápověda

Kontextová navigace