Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářského nábytku dle specifikace pro OSSZ Jablonec nad Nisou

Systémové číslo: T002/16/V00034347
Zadavatel: Česká správa sociálního...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INTERKOMPLET, s.r.o. 64652203 Ano 231 691,90 280 347,20 02.02.2016 14:15:47
AP-SOFT JABLONEC s.r.o. 27336646 Ano 199 223,20 241 060,07 21.01.2016 11:56:52
COMPO PRAHA s.r.o. 48535231 Ano 207 164,00 250 668,44 28.01.2016 12:40:53
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AP-SOFT JABLONEC s.r.o. 27336646
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Ekonomicky nejvýhodnější nabídka splňující parametry plynoucí ze zadání VZMR.
Datum uzavření smlouvy 03.02.2016
Celková smluvní cena bez DPH 199 223,20
Celková smluvní cena s DPH 241 060,07
Sazba DPH v % 21,00
DPH 41 836,87
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- nákup kancelářkého nábytku dle specifikace pro OSSZ Jablonec nad Nisou (viz příloha) realizace - nejpozději do 25.3.2016


Položky předmětu:
- Název: Kancelářský nábytek
- Kód z číselníku NIPEZ: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Popis: viz příloha
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky U Zeleného stromu 3, Jablonec nad Nisou
Ulice: U Zeleného stromu 3
Obec: 46697 Jablonec nad Nisou
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Popis doby plnění Dodání do 25.03.2016.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace