Domů  /  Zadávací řízení  /  SM7115-012 Podpora…

Výpis systémových zpráv

SM7115-012 Podpora managementu mobilních zařízení

Systémové číslo: T002/15/V00033914
Zadavatel: Ministerstvo zahraničních věcí

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Whitesoft s.r.o. 26177943 Ano 359 880,00 435 454,80 13.01.2016 10:35:12
IT2u Czech s.r.o. 24231142 Ne 240 000,00 290 400,00 14.01.2016 11:39:41
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva IT2u Czech s.r.o. 24231142
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Kriterium nejnižší cena
Datum uzavření smlouvy 09.02.2016
Celková smluvní cena bez DPH 240 000,00
Celková smluvní cena s DPH 290 400,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 50 400,00
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Podpora datové infrastruktury
bez DPH 144 000,00
s DPH 174 240,00
sazba DPH v % 21,00
DPH 30 240,00
Podpora koncových zařízení
bez DPH 24 000,00
s DPH 29 040,00
sazba DPH v % 21,00
DPH 5 040,00
Poskytování služby Helpdesk
bez DPH 72 000,00
s DPH 87 120,00
sazba DPH v % 21,00
DPH 15 120,00
Základní popis plnění
Předmět:
- Podpora managementu mobilních zařízení po dobu 36 měsíců:
- podpora datové infrastruktury;
- podpora při nastavení koncových zařízení;
- poskytování služby Helpdesk.


Položky předmětu:
- Název: Podpora datové infrastruktury
- Kód z číselníku NIPEZ: 72222300-0 - Služby informačních technologií
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72222300-0 - Služby informačních technologií
- Popis: Hodinová sazba pro podporu datové infrastruktury v rozsahu maximálně 10 hodin měsíčně, (tj. celkem 360 hodin za 36 měsíců).
Podpora datové infrastruktury spočívá v poskytování odborné podpory zadavateli především v následujících oblastech:
- podpora pro IBM Traveler;
- správa BlackBerry serverů zadavatele;
- konzultace, analýzy, provoz a údržba HA prostředí (systém vysoké dosažitelnosti BlackBerry pro uživatele – High Availability);
- řešení problémů při zakládání, mazání a správě uživatelských účtů.
Činnost uchazeče bude prováděna prostřednictvím zabezpečeného vzdáleného přístupu SSL VPN, v případě potřeby fyzického přístupu při správě serverů pak z místnosti umístění serverů rovněž v sídle zadavatele v Praze v pracovních dnech v době od 8:00 do 16:00 hodin.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 360
- Měrná jednotka: hodina


- Název: Podpora koncových zařízení
- Kód z číselníku NIPEZ: 72222300-0 - Služby informačních technologií
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72222300-0 - Služby informačních technologií
- Popis: Hodinová sazba pro podporu při nastavení připojení koncových zařízení BB, Android, iPhone, iPad k BB serveru nebo IBM Traveleru v rozsahu max. 20 hodin ročně, (tj. 60 hodin po dobu 36 měsíců).
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 60
- Měrná jednotka: hodina


- Název: Poskytování služby Helpdesk
- Kód z číselníku NIPEZ: 72253100-4 - Help desk
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72253100-4 - Help desk
- Popis: Měsíční paušální sazba za službu Helpdesk k podpoře datové infratsruktury a podpoře koncových zařízení, v režimu 5x8 (5 dní v týdnu 8 hod. denně od 8:00 do 16:00 hod.) poskytované po dobu 36 měsíců.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 36
- Měrná jednotka: měsíc


Místo plnění veřejné zakázky Loretánské náměstí 5/101, Praha 1
Ulice: Loretánské náměstí 5/101
Obec: 118 00 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění od 01.03.2016
Předpokládaná doba plnění do 28.02.2019
Smlouva SM7115-012

metodická nápověda

Kontextová navigace