Domů  /  Zadávací řízení  /  Poskytování pravidelných…

Výpis systémových zpráv

Poskytování pravidelných servisních prohlídek vozidlům CS - Kladno

Systémové číslo: T002/15/V00033805
Zadavatel: Generální ředitelství cel

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Pavel ŠKUBNÍK 71650768 Ano 1 020,00 1 234,20 07.01.2016 09:29:35
Stanislav Trojan 44715129 Ne 4 200,00 5 082,00 22.12.2015 09:39:30
V-group s.r.o. 47541598 Ne 6 387,00 7 728,27 08.01.2016 09:53:07
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Stanislav Trojan 44715129
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Podaná nejnižší nabídková cena.
Datum uzavření smlouvy 25.01.2016
Celková smluvní cena bez DPH 4 200,00
Celková smluvní cena s DPH 5 082,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 882,00
Měna koruna česká
Jednotková cena položek
Servisní prohlídky
bez DPH 694,21
s DPH 839,99
sazba DPH v % 21,00
DPH 145,78
Základní popis plnění
Předmět:
- Provádění pravidelných servisních prohlídek služebních vozidel.


Položky předmětu:
- Název: Servisní prohlídky
- Kód z číselníku NIPEZ: 50112200-5 - Údržba a péče o automobily
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50112200-5 - Údržba a péče o automobily
- Popis: Provádění pravidelných servisních prohlídek u cca 34 vozidel Celní správy ČR přidělených Celnímu úřadu pro Středočeský kraj a CÚ Praha-Ruzyně v období do 4 let ode dne podepsání smlouvy nebo do celkové maximální výše 108 500,- Kč bez DPH. Jedná se o pravidelné servisní prohlídky s těmito úkony: výměna oleje a olejového filtru, kontrola ostatních filtrů a provozních kapalin, kontrola přední nápravy (geometrie, brzdy, tlumiče, čepy, klouby, manžety poloos), kontrola zadní nápravy (tlumiče brzdy, uchycení), kontrola těsnosti motoru a chladící soustavy, kontrola svíček a řemenů, kontrola elektroinstalace, osvětlení a akumulátoru, kontrola prorezavění karoserie.
Servisní prohlídky se týkají typů vozidel uvedených v příloze č. 3.
Provozovna, ve které budou servisní prohlídky uchazečem provedeny, se musí nacházet ve statutárním městě Kladně, konkrétní místo dále navrhuje uchazeč.
Doba plnění je do 3 pracovních dní od obdržení objednávky.
Nabídková cena je cenou konečnou, platnou pro celou dodávku a bude uchazečem stanovena jako cena „nejvýše přípustná“, do které je uchazeč povinen promítnout veškeré předpokládané práce, náklady, dodávky či související služby nezbytné pro kvalitní zhotovení díla, včetně všech rizik a vlivů (včetně inflačních) během provádění díla. Uchazeč vyplní tabulku v příloze č. 2.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky M. Horákové 227, Kladno
Ulice: M. Horákové 227
Obec: 272 01 Kladno
Stát: Česká republika - CZE
Region: Středočeský kraj (CZ020)
Popis doby plnění Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na dobu 4 let od podpisu smlouvy oběma smluvními stranami, nebo do objednání plnění v celkové hodnotě 108.500,- Kč vč. DPH.
Smlouva Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace