Domů  /  Zadávací řízení  /  FÚ pro Olomoucký kraj, ÚP ve…

Výpis systémových zpráv

FÚ pro Olomoucký kraj, ÚP ve Šternberku - poskytování recepční a informační služby

Systémové číslo: T002/15/V00033186
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
FORCORP GROUP spol. s r.o. 27841031 Ne 61,78 74,75 14.12.2015 00:50:29
Roman Herodek 68771789 Ne 190,00 229,90 13.12.2015 20:27:35
DIOL družstvo 00031551 Ano 79,00 95,59 04.12.2015 09:22:58
cbs prestigio services s.r.o. 29451922 Ne 59,00 59,00 07.12.2015 11:04:16
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva cbs prestigio services s.r.o. 29451922
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Automaticky e-tržištěm dle nejnižší nabídkové ceny
Datum uzavření smlouvy 30.12.2015
Celková smluvní cena bez DPH 48,76
Celková smluvní cena s DPH 59,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 10,24
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Zajištění recepční a informační služby v objektu Finančního úřadu pro Olomoucký kraj, Územní pracoviště ve Šternberku (dále též "ÚP"), za podmínek , rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j. 147968/15/7332-50280-806176 (dále též "výzva" a jejich přílohách.


Položky předmětu:
- Název: Recepční a informační služba - ÚP ve Šternberku
- Kód z číselníku NIPEZ: 79992000-4 - Recepční služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 79992000-4 - Recepční služby
- Popis: Zajištění recepční a informační služby v objektu Finančního úřadu pro Olomoucký kraj, Územní pracoviště ve Šternberku (dále též "ÚP"), za podmínek , rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j. 147968/15/7332-50280-806176 (dále též "výzva") a jejich přílohách.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: člověkohodina (hodinová sazba)


Místo plnění veřejné zakázky Obloukova 2303/2, Šternberk
Ulice: Obloukova 2303/2
Obec: 78501 Šternberk
Stát: Česká republika - CZE
Region: Olomoucký kraj (CZ071)
Popis doby plnění Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Účinnost a řádné zahájení plnění smlouvy zadavatel požaduje od data 4.1.2016. Smlouva bude uzavřena na dobu určitou do 31.12.2017. Zadavatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky.
Smlouva ZS 1631010001 R a I ÚP STE , Příloha č_1 k smlouvě... , Příloha č. 2_seznam...

metodická nápověda

Kontextová navigace