Domů  /  Zadávací řízení  /  Web filtering

Výpis systémových zpráv

Web filtering

Systémové číslo: T002/12/V00002257
Zadavatel: MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ICZ a.s. 25145444 Ano 770 000,00 924 000,00 12.11.2012 11:53:52
BULL s.r.o. 49242954 Ne 812 390,00 974 868,00 08.11.2012 15:30:46
Trusted Network Solutions,a.s. 26239701 Ne 752 495,00 902 994,00 09.11.2012 09:41:27
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Trusted Network Solutions,a.s. 26239701
Datum uzavření smlouvy 25.01.2013
Celková smluvní cena bez DPH 752 495,00
Celková smluvní cena s DPH 910 518,95
Sazba DPH v % 21,00
DPH 158 023,95
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodávka řešení pro filtraci webového provozu ve formě HW appliance v provedení single appliance včetně všech potřebných licencí (viz technická specifikace řešení) a implementace celého řešení včetně integrace do stávajícího prostředí zadavatele.


Položky předmětu:
- Název: Web filtering
- Kód z číselníku NIPEZ: Síťová zařízení
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Síťová zařízení
- Popis: Popis požadovaného předmětu plnění je:
• Dodávka řešení pro filtraci webového provozu ve formě HW appliance v provedení single appliance včetně všech potřebných licencí (viz technická specifikace řešení) a implementace celého řešení včetně integrace do stávajícího prostředí zadavatele.
• Podpora pro celé řešení (HW i SW) tj. pro dílo jako celek je požadovaná na období 1 rok. Součástí podpory jsou též dodávky veškerých upgradů a updatů na období 1 rok. Součástí je i záruka na opravu HW poruchy požadováno v režimu next business day.
• Technická podpora celého řešení (svěřená správa) po dobu 1 roku.

Součástí dodávky musí být:
• Fyzická instalace zařízení a celého řešení v lokalitě MMR ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
• Zařazení celého řešení do fyzické i logické sítové architektury MMR ČR včetně konfigurace řešení a dále pak nastavení bezpečnostních paramentů a pravidel odvozených ze současného řešení. Vytvoření testů a plánu testů pro akceptaci přechodu na nové řešení. Realizace testů a demonstrace výsledků.
• Aktivace a přechod ze stávajícího řešení na nové musí být realizován mimo běžnou pracovní dobu MMR ČR, tj. mimo Pondělí-Pátek, 8:00-16:00.

Kvalifikační předpoklad dodavatele:
• Dodavatel služby musí mít osvědčení Národního bezpečnostního úřadu pro stupeň Vyhrazený.


Požadavky na technickou podporu:
• Support v režimu 8x5 (8:00 – 16:30).
• Svěřená správa s podporou vzdáleného přístupu.
• Garance vyřešení problému do 24 h od jeho nahlášení.
• Změny nastavení konfigurace dle zadání zadavatele do 240 minut od nahlášení.
• Možnost zadávání požadavků prostřednictvím help desku a to telefonicky, e-mailem, www rozhraním.
• Instalace nových verzí SW.
• Telefonická a e-mailová konzultace.
• Vedení elektronického provozního deníku se záznamem všech provedených změn včetně jejich autorizace a času jejich provedení.
• Řešení závad a zasílání informací o nesprávném chování produktu.

- Parametry: Technická specifikace řešení
• Řízení a filtrování webového přístupu dle kategorizace obsahu webových stránek (realizovaný formou web proxy).
• Webfiltr musí podporovat alespoň 60 kategorií www stránek a umožňovat řízení přístupu na webové stránky v režimech:
o stránka obsažena ve všech vyjmenovaných kategoriích
o stránka obsažena v alespoň jedné z vyjmenovaných kategorií
• Možnost definovat ve webfiltru výjimky formou white / black listů a to i pro jednotlivé uživatele samostatně.
• Možnost definovat politiku přístupu na web dle definovaných povolených, zakázaných a časově omezených kategorií a to jak pro skupiny tak i jednotlivé uživatele.
• Možnost definovat ve webfiltru politiku přístupu dle času, kategorií, cílové URL, cílové IP adresy.
• Aktualizace databáze webfiltru o nezařazené domény z webového provozu organizace do druhého pracovního dne.
• Rozpoznání webového provozu řešením je vyžadována minimálně na úrovni 95 % pro typickou organizaci státní správy a samosprávy v ČR.
• Řešení musí podporovat protokol ICAP jak v režimu server tak i klient pro možnost integrace rozšiřujících komponent.
• Filtrace HTML, JavaScript/Java/ActiveX obsahu včetně možnosti využít tyto funkce prostřednictvím ICAP serveru.
• Je požadováno, aby databáze pro kategorizaci byla přímo na dodaném zařízení a nebyla závislá na dostupnosti on-line služby.
• Součástí řešení musí být grafický nástroj pro analýzu webového provozu organizace s možností vytváření statistik provozu dle skupin, uživatelů, kategorii, serverů, času a množství přenesených dat včetně jejich libovolné kombinace.
• Schopnost řídit komunikaci na úrovni jednotlivých aplikačních příkazů protokolů: http, https a ftp.
• Detekování skutečných typů přenášených dokumentů v rámci http komunikace (nejen na základě deklarace klienta / serveru – MIME Type) a možnost povolení / zakázání přenosu dokumentů podle detekovaného typu.
• Řízení šířky pásma QoS podle protokolů, portů, uživatelů, typů souboru.
• Plná podpora protokolu IPv6, obousměrná IPv4/IPv6 brána, podpora dual-stacku
• Podpora autentizace (NTLM, LDAP, RADIUS, Kerberos) s podporou transparentní autentizace single-sign-on.
• Podpora integrace s Microsoft Active Directory včetně řízení dle skupin uživatelů.
• Licence zařízení minimálně pro 650 uživatelů.
• Centrální management řešení.
• Řešení ve formě HW appliance.
• Provedení do racku.
• Oprava chyby HW po dobu 1 roku v režimu Next-business day v místě sídla zákazníka.
• Podpora paralelní instalace více verzí firmware – safe upgrade (možnost okamžitého návratu k poslední funkční verzi).
• Řešení musí uchovávat záznamy o veškerých změnách konfigurace možnost porovnání změn mezi dvěma konfiguracemi, vedení administračního deníku, možnost návratu k libovolné verzi konfigurace.
• Administrační rozhraní musí umožnovat vytvářet uživatele minimálně na úrovni administrátora a auditora (plný přístup nebo pouze přístup ke čtení konfigurace a logu, bez možnosti provádění změn).
• Kompletní dokumentace včetně schémat zapojení a softwarového nastavení celého řešení.
• Záruka na jakost kódu – je požadována záruka odstranění bezpečnostní chyby do 14 dnů.
• Logování provozu včetně vyhodnocení hrozeb, možnost vzdáleného logování.
• Podrobné logování s podporou více úrovní detailů – možnost úplného záznamu veškerého provozu (dump IP spojení).
• Záznamy provozu pro následný forenzní audit dle české jurisdikce.
• Součástí dodávky je požadováno administrátorské školení pro 2 osoby v rozsahu alespoň 2x4h a to v českém jazyce.

- Identifikace:
- Množství: 1.00000000
- Měrná jednotka: ks
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 900000.00000000


Místo plnění veřejné zakázky Staroměstské nám. 6, Praha 1
Ulice: Staroměstské nám. 6
Obec: 110 15 Praha 1
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění Termín dodání bude doplněn
Smlouva smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace