Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů pro KoP Vsetín

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů pro KoP Vsetín

Systémové číslo: T002/15/V00032289
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Thein Systems a.s. 27675645 Ano 118 631,00 143 543,51 29.11.2015 12:54:30
Pavel Danihelka 72820942 Ne 113 000,00 136 730,00 30.11.2015 10:23:58
Z + M Partner, spol. s r.o. 26843935 Ano 126 708,00 153 316,68 25.11.2015 14:38:59
PREMO s.r.o. 26251531 Ano 111 700,00 135 157,00 30.11.2015 02:15:25
AKR1 s.r.o. 28196449 Ano 107 198,00 129 709,58 29.11.2015 14:48:48
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva PREMO s.r.o. 26251531
Datum uzavření smlouvy 02.12.2015
Celková smluvní cena bez DPH 111 700,00
Celková smluvní cena s DPH 135 157,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 23 457,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- nákup a dodání spotřebního materiálu ICT dle specifikace veřejné zakázky v příloze


Položky předmětu:
- Název: tonery a válce
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: nákup a dodání spotřebního materiálu ICT dle specifikace veřejné zakázky v příloze
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Pod Žamboškou 1024, Vsetín
Ulice: Pod Žamboškou 1024
Obec: 75501 Vsetín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Zlínský kraj (CZ072)
Předpokládaná doba plnění od 03.12.2015
Předpokládaná doba plnění do 08.12.2015
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace