Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářské potřeby

Výpis systémových zpráv

Kancelářské potřeby

Systémové číslo: T002/15/V00030132
Zadavatel: Technická inspekce České...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 195 820,40 236 942,68 21.10.2015 16:05:09
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ne 220 385,87 266 666,90 23.10.2015 07:12:09
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ACTIVA spol. s r.o. 48111198
Datum uzavření smlouvy 23.10.2015
Celková smluvní cena bez DPH 195 820,40
Celková smluvní cena s DPH 236 942,68
Sazba DPH v % 21,00
DPH 41 122,28
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodávky kancelářských potřeb podle seznamu (požadujeme přesně uvedené značky a typy, ne náhrady) na místa doručení v příloze.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Dodávky kancelářských potřeb podle seznamu (požadujeme přesně uvedené značky a typy, ne náhrady) na místa doručení v příloze.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: dodávka
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 280 000,00


Místo plnění veřejné zakázky U Balabenky 1908/6, Praha
Ulice: U Balabenky 1908/6
Obec: 18000 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Dodací místa jsou uvedena v příloze.
Popis doby plnění Dodání zboží proběhne do konce měsíce října 2015.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace