Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb VII.

Systémové číslo: T002/15/V00027946
Zadavatel: Povodí Vltavy, státní podnik
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Zrušení zadávacího řízení mimo režim ZVZ

Zrušení

Odůvodnění:
Komise při kontrole nabídky uchazeče zjistila, že v kalkulaci ceny je v části označené 200-PS3 uvedena položka „Obálky B4 - 250 x 353 mm (samolepící, s KP, dno 40 mm), 140 g/m2, (balení 100 ks) – hnědé“. Komise konstatovala, že tato položka v části 200-PS3 byla administrativní chybou zadavatele v soupisu dodávek uvedena nad rámec požadavků zadavatele, neboť pro toto provozní středisko není tato položka požadována. Dále komise zjistila chybné ocenění jedné z položek položky. Komise v rámci posuzování nabídky ověřovala uvedené údaje v kalkulaci ceny a v rámci komunikace bylo komisi sděleno, že uchazeč není schopen dodat pro hospodářské středisko 700 položky „Obálky C6 – samolepící, s vnitřním tiskem – 114 x 162mm, 80g/m2, (balení 1000 ks)“ a Obálky DL s okénkem vpravo (220 x 110 mm), 80g/m2, samolepící (balení 1000 ks)“, když je požadováno pouze 100 ks z tohoto balení, čehož si při zpracování cenové nabídky nevšiml. Na základě výše uvedeného se zadavatel rozhodl veřejnou zakázku malého rozsahu zrušit s ohledem na značný cenový rozdíl mezi oběma nabídkami a s ohledem na nesrovnalosti v obou nabídkách.
Datum a čas zrušení:
18.09.2015 00:00
T40

Oznámení o zrušení zadávacího řízení

ID549717 odeslaný (bez příloh) zobrazit

metodická nápověda

Kontextová navigace