Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění úklidových služeb…

Výpis systémových zpráv

Zajištění úklidových služeb vbudově OOP Liberec

Systémové číslo: T002/12/V00001536
Zadavatel: Úřad pro zastupování státu...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
SaJ a.s. 25643169 Ne 273 144,00 327 772,80 31.10.2012 10:44:08
CORA MANAGEMENT s.r.o. 63483351 Ne 343 704,00 412 444,80 23.10.2012 08:09:36
LUKSÍK - PROMEX s.r.o. 27082415 Ne 468 000,00 561 600,00 31.10.2012 08:14:07
VIDOCQ s.r.o. 64259161 Ne 502 248,00 602 698,00 16.10.2012 15:55:54
AB Facility a.s. 24172413 Ne 267 120,10 320 556,12 17.10.2012 11:26:27
1 2 3 ... 4
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva IF FACILITY a.s. 27720152
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e V poptávkovém řízení přes e-tržiště byla zadána „otevřená výzva“ a osloveno 9 firem, nabídku do stanoveného termínu předložilo na e-tržišti šestnáct uchazečů (systém přeskočil č. 12). Všech šestnáct nabídek splňovalo kvalifikační předpoklady. Z důvodu špatně zadaných nabídkových cen do nabídkového formuláře musela komise čtyři nabídky vyřadit (nabídku č. 3, 6, 10, 16). Komise pro otevírání nabídek, posouzení kvalifikace a posouzení a hodnocení nabídek z e-tržiště hodnotila nabídky podle jediného kritéria – nejnižší nabídkové ceny bez DPH na základě předložené nabídky a navrhla, aby s firmou č. 15 IF KINGS SECURITY s.r.o., Palackého 150/8, Prostějov, byla uzavřena smlouva o dílo. Smlouva o dílo bude platná za sjednaných podmínek po dobu 2 let (s výpovědní lhůtou 2 měsíce). Smlouva o dílo bude plněna za základě měsíčních plateb. Cena díla za dobu plnění smlouvy (za 24 měsíců) je 197.643,12,- Kč bez DPH tj. 8.235,13Kč za měsíc bez DPH (237.171,74 Kč včetně DPH). Cena díla je konečná.
Datum uzavření smlouvy 21.12.2012
Celková smluvní cena bez DPH 197 643,12
Celková smluvní cena s DPH 237 171,74
Sazba DPH v % 19,00
DPH 39 528,62
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem plnění zakázky je provádění úklidových služeb v administrativní budově odboru Odloučené pracoviště Liberec, nám. Dr. E. Beneše 26, 460 01 Liberec I – Staré Město, a to kanceláří a společných prostor, WC, kuchyněk, schodišť a vchodové haly v níže uvedených výměrách:


Položky předmětu:
- Název: Zajištění úklidových služeb v budově OOP Liberec
- Kód z číselníku NIPEZ: Úklidové a čistící služby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Úklidové služby
- Popis: Kancelářské plochy ……………………………………………….. 634,11 m2
Sociální zařízení, kuchyňky, chodby, schodiště a ostatní …….. 662,64 m2
Okna……………………………………………………………..….1245,00 m2
Prosklené dveře vstupní haly, vývěsky a úřední deska .……..…. 44,00 m2


- Parametry: dle přiložené výzvy včetně příloh
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky nám.Dr.E.Beneše 26, Liberec I
Ulice: nám.Dr.E.Beneše 26
Obec: 46001 Liberec I
Stát: Česká republika - CZE
Region: Liberecký kraj (CZ051)
Popis doby plnění od 1.1.2013 do 31.12.2014
Smlouva smlouva o zajišťování...

metodická nápověda

Kontextová navigace