Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č. 20 - Nákup nábytku

Výpis systémových zpráv

VZMR č. 20 - Nákup nábytku

Systémové číslo: T002/15/V00024985
Zadavatel: Státní úřad inspekce práce
Evidenční čísla zadavatele: VZMR č. 20

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
B - CREDIT s.r.o. 60066091 Ano 108 000,00 130 680,00 18.06.2015 09:15:30
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva B - CREDIT s.r.o. 60066091
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena.
Datum uzavření smlouvy 25.06.2015
Celková smluvní cena bez DPH 108 000,00
Celková smluvní cena s DPH 130 680,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 22 680,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem této zakázky je dodávka, stěhování a montáž kancelářského nábytku, židlí a dalších komponentů (dále jen „zboží“) dle přílohy č. 1 ZD - Specifikace a kalkulace zboží včetně místa dodání.

Zadavatel požaduje, aby veškeré uchazečem nabízené zboží splňovalo Metodiku pro nákup nábytku (dále také „Metodika“) dle Usnesení vlády ze dne 14. června 2010 č. 465 k Pravidlům uplatňování environmentálních požadavků při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy
a samosprávy. Tento dokument je uveden v zadávací dokumentaci jako příloha č. 6 - Metodika pro nákup nábytku. Zadavatel požaduje splnění pouze článku 2.1 této Metodiky, vč. doložení dokumentů požadovaných Metodikou k jednotlivým bodům článku 2.1 této Metodiky.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářský nábytek
- Kód z číselníku NIPEZ: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Popis: V základním kódu NIPEZ jsou obsaženy všechny požadované položky zakázky. Pro posouzení nabídkové ceny je směrodatná cena celkem bez DPH – tuto částku vyplní uchazeč do Krycího listu nabídky (příloha č. 5 ZD), do přílohy č. 1 – Specifikace a kalkulace zboží včetně místa dodání a v systému Gemin. Nabídková cena musí být totožná ve výše uvedených dokumentech a současně v systému Gemin. Pokud se bude nabídková cena v těchto dokumentech nebo v systému Gemin lišit, bude zadavatel tuto skutečnost považovat jako pokus uvést zadavatele v omyl a takovouto nabídku ze zadávacího řízení vyřadí a následně bude uchazeč vyloučen z další účasti v zadávacím řízení.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Celek
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky: 0,00


Místo plnění veřejné zakázky Kolářská 451/13, Opava
Ulice: Kolářská 451/13
Obec: 746 01 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Bližší specifikace: Zadavatel požaduje, aby místem plnění bylo sídlo zadavatele, tj.: Státní úřad inspekce práce, Kolářská 451/13, 746 01 Opava a Oblastní inspektoráty práce, jejichž sídla jsou uvedeny v příloze č. 1 této ZD.
Popis doby plnění Předpokládaný termín plnění je ihned po oboustranném podpisu smlouvy. Nejzazší termín dodání zboží včetně předání faktury Objednateli je do 21 pracovních dnů po oboustranném podpisu smlouvy. Objednatel umožní v době dodávky zhotoviteli montáž v místě určení v pracovních dnech od 7,00 do 15,00 hodin.
Smlouva B-credit - nábytek

metodická nápověda

Kontextová navigace