Domů  /  Zadávací řízení  /  Hodnocení úspěšnosti péče o…

Výpis systémových zpráv

Hodnocení úspěšnosti péče o travní porosty v lokalitách soustavy Natura 2000 – fytocenologické snímkování

Systémové číslo: T002/15/V00024609
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...
Části: Západ , Severní Čechy a...

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ne
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Předmět veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je pořízení fytocenologických snímků za účelem zhodnocení úspěšnosti péče o travní porosty v lokalitách soustavy Natura 2000. Úsilí bude zaměřeno na opakování fytocenologických snímků pořízených v minulosti. Bližší zadání je ve vzoru Smlouvy. Uchazeč může podat nabídku na jednu a nebo obě částí zakázky, na každou však zvlášť. Předpokládaná cena zakázky je stanovena jako nepřekročitelná. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit kteroukoliv část zakázky v případě důvodů hodných zřetele, např. při překročení ceny příslušné části zakázky.

Jednotlivé části veřejné zakázky:
Část č. 1: Západ, 22 fytocenologických snímků za 27 280 Kč bez DPH (33 009 Kč vč. 21% DPH). Část č. 2: Severní Čechy a okolí, 31 fytocenologických snímků za 38 440 Kč bez DPH (46 512 Kč vč. 21% DPH).
Celkem: 53 fytocenologických snímků za 65 720 Kč bez DPH (79 521 Kč vč. 21% DPH).
Jednotlivé části veřejné zakázky jsou popsány také v příloze.

Jednotlivé fytocenologické snímky určené k zopakování jsou přesně lokalizovány. Jejich umístění je zobrazeno na MapoMat AOPK ČR (http://mapy.nature.cz/) v tematické úloze Aplikovaná ochrana přírody, vrstva Veřejná zakázka – opakování historických fytocen. snímků.

Technické podmínky a zvláštní technické podmínky:

Pro vlastní postup prací a výslednou podobu díla je závazná metodika opakování fytocenologických snímků zaznamenaných v minulosti na travních porostech v lokalitách soustavy Natura 2000, která je umístěna na Portálu Informačního systému ochrany přírody (http://portal.nature.cz/ – Datové zdroje – Opakování historických snímků).

Objednatel bude zhotoviteli předávat pokyny a údaje potřebné k provádění díla.

Při provádění díla je zhotovitel vázán pokyny odborného garanta (Ing. Iva Hönigová).
Zhotovitel odevzdá objednateli zastoupenému garantem data zápisem do předepsaných elektronických formulářů a elektronicky dodá další dokumentaci k jednotlivým snímkům podle metodiky (fotodokumentaci, situační náčrty). Dále zpracuje závěrečnou zprávu, ve které stručně shrne výsledky práce a popíše významné zkušenosti ze zpracování zakázky (problematické kroky, významné okolnosti ovlivňující práci atd.).

Zhotovitel se zavazuje k dodržování všech platných obecně závazných norem a právních předpisů (zejména předpisů o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci, norem a předpisů na úseku ochrany životního prostředí a norem požární ochrany).

Pro části zakázky, jejichž realizace bude probíhat na území národního parku, je uchazeč povinen si zajistit povolení ke vstupu a vjezdu na území příslušného národního parku pro daný kalendářní rok. Následky neobstarání si příslušného povolení nese uchazeč.

Pro části zakázky, jejichž realizace bude probíhat na území CHKO, NPR, PR, NPP a PP, je dodavatel povinen zjistit, zda realizace konkrétní činnosti či zásahu není zahrnuta v bližších ochranných podmínkách daného zvláště chráněného území. Pokud ano, je povinen požádat příslušný orgán ochrany přírody o vydání předchozího souhlasu k této činnosti či zásahu podle § 44 odst. 3 zákona č. 114/1992 Sb. Následky neobstarání si příslušné výjimky nese uchazeč.

Uchazeč, který bude vyzván k uzavření smlouvy, musí před jejím podpisem předložit originály nebo ověřené kopie dokladů, dle § 53 a to způsobem, stanoveným v § 53/3 zákona, výpis z obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku a potvrzenou referenci.

Předpokládaný začátek realizace zakázky: červen až červenec 2015

Termín dokončení zakázky: leden 2016
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ano
Části Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 65 720,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ano
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace