Domů  /  Zadávací řízení  /  Poskytování servisní služby…

Výpis systémových zpráv

Poskytování servisní služby ICT infrastruktury

Systémové číslo: T002/15/V00024574
Zadavatel: Česká republika - Úřad pro...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
AUTOCONT a.s. 47676795 Ne 420 000,00 508 200,00 17.07.2015 11:23:06
3S.cz, s.r.o. 27683273 Ano 478 800,00 579 348,00 22.07.2015 09:27:45
MERIT GROUP a.s. 64609995 Ano 456 000,00 551 760,00 22.07.2015 12:11:34
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AUTOCONT a.s. 47676795
Datum uzavření smlouvy 28.07.2015
Celková smluvní cena bez DPH 420 000,00
Celková smluvní cena s DPH 508 200,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 88 200,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Poskytování servisní služby od 1.8.2015 na dobu 12 měsíců.


Položky předmětu:
- Název: Poskytování servisní služby
- Kód z číselníku NIPEZ: 50312300-8 - Opravy a údržba zařízení datové sítě
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 50312300-8 - Opravy a údržba zařízení datové sítě
- Popis: Poskytování servisní služby od 1.8.2015 v pracovní dny od 8:00 hodin do 17:00 hodin. Možnost nahlášení servisního požadavku prostřednictvím emailu, webového rozhraní i telefonicky.

Dílčí plnění:

1. Poskytování služeb z oblasti správy počítačové sítě.
Správa sítě bude prováděna formou pravidelné údržby počítačové sítě, formou dalších vyžádaných služeb výkonu správy sítě a podpory ve formě telefonické konzultace. Tyto služby mohou být prováděny na místě (v sídle objednatele) nebo vzdáleně (prostřednictvím vzdáleného přístupu), je-li to technicky možné.

Službami z oblasti výkonu Správy sítě se rozumí zejména:
• správa aktivních prvků počítačové sítě – Cisco switche, routery, FW, ACS, IP telefonie, AirWatch,
• vzdálená správa a administrace, provedení změn konfigurace a nastavení dle požadavků objednatele,
• 1x týdně pravidelná kontrola a testování síťového prostředí, stavu sítě a připojení,
• 1x měsíčně pravidelná profylaxe síťových zařízení, vyhodnocení testů a event logů,
• 1x měsíčně návštěva technika v sídle objednatele v rozsahu 8 hodin práce (pokud není objednatelem v aktuálním měsíci vyžádána, bude převedena do měsíce následujícího),
• řešení závad, výpadků a havárií,
• odstraňování hardwarových závad nad rámec supportu od výrobce,
• udržování a vedení vytvořené dokumentace systému,
• proškolování pracovníků obsluhujících síť,
• upgrade SW a FW.


2. Poskytování služeb v oblasti správy diskového pole.
Správa diskového pole bude prováděna formou pravidelné údržby, formou dalších vyžádaných služeb výkonu správy diskového pole a podpory ve formě telefonické konzultace. Tyto služby mohou být prováděny na místě (v sídle objednatele) nebo vzdáleně (prostřednictvím vzdáleného přístupu), je-li to technicky možné.

Službami z oblasti výkonu Správy diskového pole se rozumí zejména:
• vzdálená správa a administrace, provedení změn konfigurace a nastavení dle požadavků objednatele,
• 1x měsíčně pravidelná kontrola a testování stavu diskového pole,
• 1x měsíčně pravidelná profylaxe diskového pole, vyhodnocení testů a event logů,
• řešení závad, výpadků a havárií,
• udržování a vedení vytvořené dokumentace systému,
• upgrade SW a FW.


3. Poskytování služeb v oblasti virtuálního prostředí VMware vSphere.
Správa virtuálního prostředí bude prováděna formou pravidelné údržby, formou dalších vyžádaných služeb výkonu správy virtuálního prostředí a Hot-line podpory ve formě telefonické konzultace. Tyto služby mohou být prováděny na místě (v sídle objednatele) nebo vzdáleně (prostřednictvím vzdáleného přístupu), je-li to technicky možné.

Službami z oblasti výkonu Správy virtuální prostředí se rozumí zejména:
• vzdálená správa a administrace, provedení změn konfigurace a nastavení virtuální prostředí a virtualizačních serverů dle požadavků objednatele,
• 1x týdně pravidelná kontrola a testování stavu virtuálního prostředí,
• 1x měsíčně pravidelná profylaxe virtuální prostředí, vyhodnocení testů a event logů,
• řešení závad, výpadků a havárií,
• udržování a vedení vytvořené dokumentace systému,
• upgrade SW a FW.

---

Seznam HW zařízení a SW na něž se vztahují servisní služby dle této veřejné zakázky (typy zařízení, platformy SW):
• 4x stoh síťových přepínačů Cisco 3750 (max. 15ks zařízení)
• 2x firewall Cisco ASA 5520
• 2x firewall Cisco ASA 5515
• 2x Cisco 1121 Secure Access Control System
• 3x Cisco MCS 7800 series (IP telefonie)
• 4x HP ProLiant DL380 G7 (virtualizační servery)
• 2x HP ProLiant DL360 G7 (DC, management server)
• 6x HP StorageWorks P4500 G2 (diskové pole)
• 2x HP StoreVirtual 4530 (diskové pole)
• 4x HP ProCurve 6600-241G-4XC (přepínače mezi diskovým polem a virtualizačními servery)
• AirWatch (vzdálená správa mobilních zařízení)
• virtuální prostředí VMware vSphere


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 12
- Měrná jednotka: měsíc


Místo plnění veřejné zakázky tř. Kpt. Jaroše 1926/7, Brno
Ulice: tř. Kpt. Jaroše 1926/7
Obec: 60455 Brno
Stát: Česká republika - CZE
Region: Jihomoravský kraj (CZ064)
Popis doby plnění 8/2015-7/2016
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace