Domů  /  Zadávací řízení  /  Kancelářský nábytek

Výpis systémových zpráv

Kancelářský nábytek

Systémové číslo: T002/15/V00022970
Zadavatel: Česká správa sociálního...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INTERKOMPLET, s.r.o. 64652203 Ano 820 522,00 992 831,62 11.05.2015 11:15:30
AP-SOFT JABLONEC s.r.o. 27336646 Ano 746 174,00 902 870,54 27.04.2015 09:15:05
COMPO PRAHA s.r.o. 48535231 Ano 805 819,00 975 040,99 12.05.2015 10:27:44
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva AP-SOFT JABLONEC s.r.o. 27336646
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Ekonomicky nejvýhodnější nabídka splňující zadání výzvy dané VZMR.
Datum uzavření smlouvy 13.05.2015
Celková smluvní cena bez DPH 746 174,00
Celková smluvní cena s DPH 902 870,54
Sazba DPH v % 21,00
DPH 156 696,54
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Nákup kancelářského nábytku dle specifikace pro OSSZ Jablonec nad Nisou (viz příloha) realizace - nejpozději do 23.6.2015


Položky předmětu:
- Název: Kancelářský nábytek
- Kód z číselníku NIPEZ: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39130000-2 - Kancelářský nábytek
- Popis: viz příloha
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky U Zeleného stromu 3, Jablonec nad Nisou
Ulice: U Zeleného stromu 3
Obec: 466 97 Jablonec nad Nisou
Stát: Česká republika - CZE
Region: Ústecký kraj (CZ042)
Popis doby plnění Kompletní dodání nábytku, včetně montáže v termínu do 23.06.2015
Smlouva Koncept smlouvy

metodická nápověda

Kontextová navigace