Domů  /  Zadávací řízení  /  Rámcové smlouvy na dodávky…

Výpis systémových zpráv

Rámcové smlouvy na dodávky ostatního nábytku a kovového nábytku v roce 2014-2015

Systémové číslo: T002/15/V00022712
Zadavatel: Zařízení služeb pro...
Evidenční čísla zadavatele: ZSM-19-5/OVZ-2015
Evidenční čísla ve VVZ: 528923

Akce se zakázkou

Oznámení o uzavření smlouvy

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ENPRAG, s.r.o. 62743741 Ano 9 064,00 10 967,44 23.04.2015 12:58:47
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ENPRAG, s.r.o. 62743741
Datum uzavření smlouvy 12.05.2015
Celková smluvní cena bez DPH 9 064,00
Celková smluvní cena s DPH 10 967,44
Sazba DPH v % 21,00
DPH 1 903,44
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Dodávka - 8 kusů samostatných kovových regálů o rozměru: 100 x 150 x 40 cm (Š x V x H). Každý regálový komplet bude o třech policích. Nosnost jedné police 50 kg. Barva regálu šedá.


Položky předmětu:
- Název: Regály
- Kód z číselníku NIPEZ: 39151100-6 - Regály
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 39151100-6 - Regály
- Popis: Kovový regál, 3 police, rozměr: 100 x 150 x 40 cm (Š x V x H), nosnost police 50 kg, barva šedá
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 8
- Měrná jednotka: Kus


Místo plnění veřejné zakázky Na Pankráci 72, Praha 4
Ulice: Na Pankráci 72
Obec: 140 21 Praha 4
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: MVČR. Kontaktní osoba: Viktor Michalík - tel.: 974 849 288, Ing. Bohumil Veselý - tel.: 605 209 831
Popis doby plnění Do 28 kalendářních dnů od podpisu kupní smlouvy
Smlouva Kupní smlouva - ENPRAG, s.r.o.

metodická nápověda

Kontextová navigace