Domů  /  Zadávací řízení  /  Marketingový průzkum návrhu a…

Výpis systémových zpráv

Marketingový průzkum návrhu a implementace řešení dvou dílčích komponent podpůrného systému pro realizaci dotační politiky.

Systémové číslo: T002/15/P00022081
Zadavatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ

Specifikace průzkumu trhu

Stanovení předmětu průzkumu trhu

Stručný popis: Předmětem marketingového průzkumu je stanovení předpokládané hodnoty zakázky pro návrh a implementaci řešení dvou dílčích komponent podpůrného systému pro realizaci dotační politiky Ministerstva zemědělství ČR (MZe) v souladu s přiloženou specifikací průzkumu.
Položky předmětu průzkumu trhu: Marketingový průzkum - návrh implementace řešení
Název: Marketingový průzkum - návrh implementace řešení
Kód z číselníku NIPEZ: 59 - Poradenství a služby pro informační technologie
Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Popis: Předmětem marketingového průzkumu je stanovení předpokládané hodnoty zakázky pro návrh a implementaci řešení dvou dílčích komponent podpůrného systému pro realizaci dotační politiky Ministerstva zemědělství ČR (MZe).
Přílohy:
Identifikace:
Množství:
Měrná jednotka:

metodická nápověda

Kontextová navigace