Vážený uživateli, dne 28.7.2015 byla nasazena nová verze tržiště s upraveným uživatelským rozhraním. K procházení informací o zakázce nyní používejte výhradně levé menu.
Specifikace průzkumu trhu
Stanovení předmětu průzkumu trhu
Stručný popis: |
Předmětem marketingového průzkumu je stanovení předpokládané hodnoty zakázky pro návrh a implementaci řešení dvou dílčích komponent podpůrného systému pro realizaci dotační politiky Ministerstva zemědělství ČR (MZe) v souladu s přiloženou specifikací průzkumu. |
Položky předmětu průzkumu trhu: |
Marketingový průzkum - návrh implementace řešení
Název: |
Marketingový průzkum - návrh implementace řešení |
Kód z číselníku NIPEZ: |
59 - Poradenství a služby pro informační technologie |
Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: |
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora |
Popis: |
Předmětem marketingového průzkumu je stanovení předpokládané hodnoty zakázky pro návrh a implementaci řešení dvou dílčích komponent podpůrného systému pro realizaci dotační politiky Ministerstva zemědělství ČR (MZe). |
Přílohy: |
|
Identifikace: |
|
Množství: |
|
Měrná jednotka: |
|
|