Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup prostředků ICT

Výpis systémových zpráv

Nákup prostředků ICT

Systémové číslo: T002/15/V00021772
Zadavatel: Povodí Vltavy, státní podnik
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Jan Heran 46792635 Ne 1 176 210,00 1 423 214,10 17.04.2015 09:46:22
Azenet s.r.o. 02562014 Ne 1 430 509,00 1 730 915,89 16.04.2015 16:55:18
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Jan Heran 46792635
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Nejnižší nabídková cena
Datum uzavření smlouvy 15.05.2015
Celková smluvní cena bez DPH 1 176 210,00
Celková smluvní cena s DPH 1 423 214,10
Sazba DPH v % 21,00
DPH 247 004,10
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka prostředků ICT nutné k zajištění provozní a administrativní činnosti zaměstnanců Povodí Vltavy, státního podniku.


Položky předmětu:
- Název: Nákup prostředků ICT
- Kód z číselníku NIPEZ: 30200000-1 - Počítače
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30200000-1 - Počítače
- Popis: Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v soupisu dodávek, který tvoří přílohu zadávacích podmínek. Uvedené parametry jednotlivých požadovaných zařízení uvedených v příloze č. 1 – Soupis dodávek jsou minimálně přípustné a dodaná zařízení mohou disponovat parametry shodnými nebo vyššími. Nabídková cena musí být stanovena na základě ocenění položek uvedených v tomto soupisu dodávek. Uchazeč ocení veškeré jednotlivé položky uvedené v soupisu dodávek, a to bez úprav a změn textů a řazení položek. Uchazeč je povinen v tomto soupisu dodávek vyplnit rovněž sloupce "part number" a „garantovaná záruka“. Oceněný soupis dodávek ve formátu *.xls bude nedílnou součástí nabídky.

Zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byla rovněž kupní smlouva podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (opatřená elektronickým podpisem nebo v naskenované verzi - formát *.pdf). Bude-li podepsána osobou jinou, než k tomu oprávněnou dle zápisu v obchodním rejstříku, či podnikatelem fyzickou osobou, bude součástí nabídky zmocňovací listina, ve které bude uveden rozsah jejího oprávnění jednat a podepisovat jménem či za uchazeče (zhotovitele).
Jako znění kupní smlouvy bude použito znění smlouvy přiložené k těmto zadávacím podmínkám, přičemž v tomto znění zhotovitel pouze doplní na barevně vyznačených místech požadované údaje. Součástí nabídky musí být také tato (vyplněná) kupní smlouva v elektronické podobě (ve formátu *.doc), bez podpisu oprávněnou osobou.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Holečkova 8, Praha
Ulice: Holečkova 8
Obec: 150 24 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Součástí plnění předmětu smlouvy je dodání zboží do místa určení dle bodu 1.3. znění kupní smlouvy.
Popis doby plnění 4 týdny od podpisu smlouvy.
Smlouva Kupní smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace