Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb pro KPÚ pro Plzeňský kraj

Systémové číslo: T002/15/V00021489
Zadavatel: Státní pozemkový úřad

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ne 14 419,20 17 447,23 19.03.2015 16:05:58
ORVEST, s.r.o. 25201042 Ano 13 368,30 16 175,64 19.03.2015 07:39:14
TechDraw Office s.r.o. 27160556 Ano 13 440,75 16 263,31 22.03.2015 07:45:38
Mgr. Radek Vaníček 67501346 Ne 20 261,96 24 516,00 23.03.2015 08:32:52
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ORVEST, s.r.o. 25201042
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Dle nejnižší nabídkové ceny.
Datum uzavření smlouvy 23.03.2015
Celková smluvní cena bez DPH 13 368,30
Celková smluvní cena s DPH 16 175,64
Sazba DPH v % 21,00
DPH 2 807,34
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup nutného vybavení - kancelářských potřeb pro řádný chod úřadu KPÚ pro Plzeňský kraj.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Nákup kancelářských potřeb pro KPÚ Plzeňský kraj dle specifikace v příloze.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky nám. Generála Píky 2110/8, Plzeň
Ulice: nám. Generála Píky 2110/8
Obec: 32600 Plzeň
Stát: Česká republika - CZE
Region: Plzeňský kraj (CZ032)
Předpokládaná doba plnění od 24.03.2015
Předpokládaná doba plnění do 31.03.2015
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace