Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup tonerů a fotoválců do…

Výpis systémových zpráv

Nákup tonerů a fotoválců do tiskáren Brother DCP 8110DN

Systémové číslo: T002/15/V00019868
Zadavatel: Státní úřad inspekce práce

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Ing. Tomáš Rada 65022491 Ne 785 410,50 950 346,70 01.02.2015 22:37:59
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy rámcová smlouva s 1 uchazečem
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Ing. Tomáš Rada 65022491
Datum uzavření smlouvy 12.02.2015
Celková smluvní cena bez DPH 785 410,50
Celková smluvní cena s DPH 950 346,70
Sazba DPH v % 21,00
DPH 164 936,20
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem této zakázky je výběr dodavatele, který pro zadavatele zajistí originální tonery a fotoválce do tiskáren Brother dle požadavků specifikovaných v této zadávací dokumentaci. Součástí jednotlivých dodávek bude i odvoz použitých tonerů a fotoválců z jednotlivých míst doručení. Veškeré tyto dodávky budou sloužit k zajištění realizace projektu „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR“ spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky


Položky předmětu:
- Název: Tonery pro laserové tiskárny/faxové stroje
- Kód z číselníku NIPEZ: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
- Popis: Tato položka reprezentuje všechny položky NIPEZ této zakázky.

Pro posouzení nabídkové ceny je směrodatná nabídková cena celkem bez DPH – tuto částku vyplní uchazeč do Krycího listu (příloha č. 1 ZD), do přílohy č. 2 - Kalkulace nabídkové ceny a v systému Gemin.
Nabídková cena musí být totožná ve výše uvedených dokumentech a současně v systému Gemin. Pokud se bude nabídková cena v těchto dokumentech nebo v systému Gemin lišit, bude zadavatel tuto skutečnost považovat jako pokus uvést zadavatele v omyl a takovouto nabídku ze zadávacího řízení vyřadí a následně bude uchazeč ze zadávacího řízení vyloučen.

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Kolářská 451/13, Opava
Ulice: Kolářská 451/13
Obec: 746 01 Opava
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Bližší specifikace: Místem plnění je sídlo zadavatele a dalších 15 pracovišť, které jsou uvedeny v příloze č. 7 ZD - Seznam míst plnění zakázky, ve které jsou uvedena všechna současná aktuální místa plnění.
Popis doby plnění Rámcová smlouva Tato Rámcová smlouva se uzavírá na dobu určitou ode dne jejího podpisu nejpozději do doby, kdy dojde k vyčerpání veškerých prostředků, které má zadavatel k dispozici na realizaci této smlouvy (tj. maximální celkové ceny za plnění této smlouvy), nebo nejpozději do 30. 9. 2015, podle toho, která skutečnost nastane dříve, s tím, že plnění Dodavatele bude v každém případě ukončeno nejpozději 30. 9. 2015.
Smlouva Rámcová smlouva , Příloha

metodická nápověda

Kontextová navigace