Domů  /  Zadávací řízení  /  Odolov - kancelářské potřeby

Výpis systémových zpráv

Odolov - kancelářské potřeby

Systémové číslo: T002/14/V00019125
Zadavatel: Vězeňská služba České...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
A.P.S.A. spol. s r.o. 18225381 Ne 21 440,00 25 942,40 09.12.2014 09:13:14
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva A.P.S.A. spol. s r.o. 18225381
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e jediná nabídka s přijatelnou cenou
Datum uzavření smlouvy 12.12.2014
Celková smluvní cena bez DPH 21 440,00
Celková smluvní cena s DPH 25 942,40
Sazba DPH v % 21,00
DPH 4 502,40
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Nákup kancelářského papíru A4 vhodného pro laserové a inkoustové tiskárny. Z důvodu ukončení účetního období pro rok 2014, požadujeme, aby vysoutěžené zboží bylo zavezeno nejpozději do 17.12.2014 do Věznice Odolov. Celková fakturovaná cena bude cenou konečnou (vč. dopravy a pod.).


Položky předmětu:
- Název: kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: 30192000-1 - Kancelářské potřeby a různý papírový materiál
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Papír xerografický bílý A4 80g/ 500 listů v bal.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 400
- Měrná jednotka: bal


Místo plnění veřejné zakázky odolov 41, Odolov, pošta Malé Svatoňovice
Ulice: odolov 41
Obec: 542 34 Odolov, pošta Malé Svatoňovice
Stát: Česká republika - CZE
Region: Královéhradecký kraj (CZ052)
Předpokládaná doba plnění od 12.12.2014
Předpokládaná doba plnění do 30.12.2014
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace