Domů  /  Zadávací řízení  /  PCR box pro mikrobiologickou…

Výpis systémových zpráv

PCR box pro mikrobiologickou laboratoř

Systémové číslo: T002/14/V00019104
Zadavatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Unimed Praha, s.r.o. 14891344 Ne 0,00 0,00 16.12.2014 11:44:57
Eppendorf Czech & Slovakia... 27939031 Ano 0,00 0,00 15.12.2014 14:30:21
ELISABETH  PHARMACON, spol.... 26258412 Ne 0,00 0,00 16.12.2014 10:45:41
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva Unimed Praha, s.r.o. 14891344
Datum uzavření smlouvy 28.01.2015
Celková smluvní cena bez DPH 33 292,00
Celková smluvní cena s DPH 40 283,32
Sazba DPH v % 21,00
DPH 6 991,32
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Ústřední vojenská nemocnice – Vojenská fakultní nemocnice Praha vyhlašuje poptávku na dodání „PCR boxu“ a zajištění následného technického servisu tohoto systému pro mikrobiologickou laboratoř v Ústřední vojenské nemocnici – Vojenské fakultní nemocnici Praha.
Dodavatelé mohou být vyzváni k předvedení přístroje, který je předmětem nabídky.

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů nebo poptávkové řízení zrušit!



Položky předmětu:
- Název: PCR box
- Kód z číselníku NIPEZ: 73111000-3 - Laboratorní výzkum
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 73111000-3 - Laboratorní výzkum
- Popis: Technické specifikace na PCR box
Podané nabídky musí obsahovat vyplněnou následující tabulku:

- Cena poptávaného zboží (cena v Kč za kus, cena celkem, bez i včetně DPH)
- Cena ročních validací během a po záruční době (cena v Kč)
- Cena používaného spotřebního materiálu (cena v Kč)
- Délka záruční doby [počet měsíců]
- Reakční doba pozáručního servisu [počet hodin]
- Garantovaná doba nástupu na pozáruční servis [počet hodin]
- Garantovaná doba odstranění závady v pozáruční době (s i bez nutnosti použití náhradního dílu) [počet hodin]
- Garance bezplatného zapůjčení náhradního přístroje při pozáruční opravě trvající déle než 72 hodin [Ano/Ne]
- Cena servisní hodiny v pozáruční době [Kč]
- Cena dopravy v pozáruční době [Kč] (požadujeme uvedení celkové částky za dopravu – cena za km * počet km + cena ztrátového času technika na cestě za hod. * počet hod.)
- Výrobcem předepsané periodické kontroly [Ano/Ne], pokud Ano – cena kontroly [Kč], perioda kontroly [počet měsíců] a cena spotřebního materiálu, který se při kontrolách vyměňuje [Kč]

Technické požadavky

- stolní provedení
- vnější rozměry (vxšxh) cca 690 x 550 x 600mm
- rozměr pracovní plochy cca 480 x 650 mm
- nerezová pracovní plocha bez spár a spojů
- neoslňující vnitřní osvětlení
- ergonomické uzpůsobení přední stěny
- otevírání přední stěny vyklápěním nahoru a dolů
- germicidní zářič s časovačem pro dekontaminaci v základní výbavě
- nízká hlučnost
- snadná obsluha a údržba
- ekonomický provoz
- optický a zvukový alarm poruch

Servisní podmínky
- záruční doba min. 36 měsíců ode dne instalace
- odezva do 12 hodin
- doba nástupu servisního technika na opravu v případě záručního servisu a odstranění závady bez použití náhradních dílů do 24 hodin, při použití náhradních dílů do 72 hodin od nahlášení závady
- v případě dlouhodobé opravy (více jak 48 hodin) bezplatné zapůjčení náhradního zařízení
- garance pozáručního akreditovaného servisu včetně náhradních dílů minimálně po dobu 10 let od instalace
- dodat ceník servisních zásahů včetně ceny výjezdu technika a základních náhradních dílů v pozáruční době
- v záruční době bezplatné provádění všech výrobcem a laboratoří požadovaných či doporučených úkonů servisní organizací dodavatele proškoleným a certifikovaným servisním technikem akreditovaného subjektu (pravidelné bezpečnostně technické kontroly, validace, servisní a preventivní prohlídky apod.), včetně veškerého potřebného spotřebního materiálu.
- zajištění v pozáruční době bezpečnostně technických kontrol (preventivní prohlídka a validace systému) a pravidelného cyklického servisu servisní organizací dodavatele proškoleným a certifikovaným servisním technikem akreditovaného subjektu v pozáruční době
- dodavatel se zavazuje v rámci dodávky bezplatně proškolit technické pracovníky Oddělení zdravotnické techniky ÚVN.


Dodací podmínky
- společně se zbožím dodat návod k použití v českém jazyce, prohlášení o shodě v papírové i elektronické verzi, certifikát o zaškolení technika a osvědčení o akreditaci servisu (nedisponuje-li dodavatel certifikátem o zaškolení nebo osvědčením o akreditaci musí dodavatel doložit požadovaná osvědčení firmy a smlouvu s firmou, která bude pro dodavatele servisní činnosti vykonávat)
- provedení zaškolení obsluhy a učinit o něm zápis, včetně oprávnění výrobce k provádění školení dalších zaměstnanců ÚVN
- splnění všech ostatních závazných podmínek předepsaných platnou legislativou (zákon č. 123/2000, nařízení vlády č. 336/2004, evropské směrnice 93/42/EEC atd.)
- instalace a uvedení do provozu přímo v laboratoři

- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: Ks


Místo plnění veřejné zakázky U Vojenské nemocnice 1200, Praha 6
Ulice: U Vojenské nemocnice 1200
Obec: 16902 Praha 6
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Předpokládaná doba plnění (v měsících) 1
Smlouva Objednávka č. 001/2014/OO

metodická nápověda

Kontextová navigace