Domů  /  Zadávací řízení  /  Opravy tiskáren pro FÚ pro…

Výpis systémových zpráv

Opravy tiskáren pro FÚ pro Olomoucký kraj a FÚ pro Moravskoslezský kraj a jejich podřízená ÚzP na 2 roky

Systémové číslo: T002/14/V00018972
Zadavatel: Generální finanční ředitelství

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ne

Předmět zakázky

Stručný popis Předmětem zakázky je zajištění pozáručních oprav tiskáren pro FÚ pro Olomoucký kraj a FÚ pro Moravskoslezský kraj a jejich podřízená ÚzP. Adresy jednotlivých úřadů jsou v přiloženém souboru Adresy.xls.
V přiloženém souboru Tiskarny.xls je uveden aktuální seznam tiskáren včetně počtu kusů, které jsou ve správě GFŘ -Odboru informačních technologií v Ostravě. V průběhu plnění zakázky může dojít k dílčím změnám (druh a počet tiskáren).
Požadujeme možnost hlášení závad prioritně e-mailem a telefonicky v pracovních dnech nejméně v době od 8:00 do 16:00 hod. Místo konkrétní opravy bude vždy dohodnuto s dodavatelem po posouzení závady pro konkrétní případy a dle jejich závažnosti.
Dobu nástupu na provedení opravy požadujeme do 24 hodin od nahlášení závady.
Záruční dobu na provedenou práci požadujeme v minimální délce 12 měsíců.
V nabídkové ceně již musí být zahrnuto i dopravné.
Povinnou součástí nabídky je vyplnění přiložené tabulky "komponenty.xls", jejíž výsledná cena bude zároveň cenou soutěžní (celková nabídková cena).
Provádí-li dodavatel servisní činnost pomocí třetích stran, odpovídá za případně způsobené škody tak, jako by prováděl servisní činnost on sám.
Výsledkem této zakázky bude smlouva na dobu dvou let s termínem plnění ode dne podpisu této smlouvy.
Objednávání oprav závisí rovněž na výši přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu.
Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy na webových stránkách a na profilu zadavatele.
Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a vč. DPH.
Celková nabídková cena zakázky bude zpracována jako cena nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče.
Platební podmínky:
Zadavatelem nebude poskytnuta záloha.
Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny s 30 denní splatností po doručení zadavateli.
Daňové doklady budou vystaveny po jednotlivých opravách a budou doloženy protokoly o provedení opravy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele.

Tato veřejná zakázka bude zveřejněna na internetových stránkách zadavatele http://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-zakazky
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění.
V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Uzavřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace