Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb II

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb II

Systémové číslo: T002/14/V00018962
Zadavatel: Povodí Vltavy, státní podnik
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
ACTIVA spol. s r.o. 48111198 Ano 255 907,61 309 648,21 16.12.2014 09:00:54
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ACTIVA spol. s r.o. 48111198
Datum uzavření smlouvy 09.01.2015
Celková smluvní cena bez DPH 255 907,61
Celková smluvní cena s DPH 309 648,21
Sazba DPH v % 21,00
DPH 53 740,60
Měna koruna česká
Základní popis plnění Předmět:
- Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb nutná k zajištění administrativní činnosti zaměstnanců Povodí Vltavy, státního podniku.


Položky předmětu:
- Název: Nákup kancelářských potřeb II
- Kód z číselníku NIPEZ: 11 - Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 30192000-1 - Kancelářské potřeby
- Popis: Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v kalkulaci ceny, která tvoří přílohu zadávacích podmínek. Nabídková cena musí být stanovena na základě ocenění položek uvedených v kalkulaci ceny, která je součástí tohoto zadávacího řízení. Uchazeč ocení veškeré jednotlivé položky uvedené v kalkulaci ceny, a to bez úprav a změn textů a řazení položek pokud není úprava zadavatelem výslovně dovolena.
Zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byl návrh smlouvy o dílo, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Bude-li podepsán osobou jinou, než k tomu oprávněnou dle zápisu v obchodním rejstříku, či podnikatelem fyzickou osobou, bude součástí nabídky zmocňovací listina, ve které bude uveden rozsah jejího oprávnění jednat a podepisovat jménem či za uchazeče (zhotovitele).
Jako návrh smlouvy o dílo bude použit návrh smlouvy přiložený k těmto zadávacím podmínkám, přičemž v tomto návrhu zhotovitel pouze doplní na barevně vyznačených místech požadované údaje. Součástí nabídky musí být tentýž návrh smlouvy o dílo v elektronické podobě (ve formátu *.doc), bez podpisu oprávněnou osobou.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Holečkova 8, Praha
Ulice: Holečkova 8
Obec: 150 24 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace: Součástí plnění předmětu smlouvy je dodání zboží do místa určení dle bodu 1.3. návrhu kupní smlouvy. Jednotlivé dílčí plnění [tj. 12 samostatných (vč. samostatného balení) dílčích dodávek v členění uvedeném v rámci kalkulace celkové ceny] se prodávající zavazuje dopravit na místo předání, které je uvedeno v návrhu kupní smlouvy.
Předpokládaná doba plnění od 09.01.2015
Předpokládaná doba plnění do 23.01.2015
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace