Domů  /  Zadávací řízení  /  Holterovský Ekg

Výpis systémových zpráv

Holterovský Ekg

Systémové číslo: T002/14/V00015594
Zadavatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
Tomáš Slavíček 71922997 Ne 462 000,00 559 020,00 28.10.2014 14:55:40
BTL zdravotnická technika,... 26884143 Ne 472 100,00 571 241,00 23.10.2014 13:24:12
MR Diagnostic s.r.o. 25245791 Ne 634 912,50 768 245,00 29.10.2014 10:29:54
medisap,s.r.o. 48029360 Ne 886 169,00 1 072 264,49 29.10.2014 10:37:08
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva BTL zdravotnická technika,... 26884143
Datum uzavření smlouvy 10.12.2014
Celková smluvní cena bez DPH 472 100,00
Celková smluvní cena s DPH 571 241,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 99 141,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem poptávky je kompletní Holterovský Ekg záznamový systém s 10 pacientskými jednotkami umožňujícími záznamy 24-72 hodin.
Pacientská jednotka 10ks
- Trvání záznamu alespoň 72 hodin bez výměny baterií
- 3/7 kanálový záznam
- LCD display pro kontrolu kvality záznamu
- Váha do 140g
Centrální stanice pro vyhodnocení záznamů 1ks
- Možnost vzdáleného přístupu, možnost vyhodnocování záznamů z více vzdálených přístupů souběžně /síťová licence/
- Komunikace s informačním systémem nemocnice
- Víceúrovňové templáty
- Pokročilé analýzy rytmu
- Automatické detekce biventrikulární stimulace
- PQ , QT, ST, Poincaré analýzy
- Monitor aktivity pacienta
- Možnost exportu zpráv ve formátu .pdf
- Možnost exportu dat ve formátu .xml



Položky předmětu:
- Název: Předmětem poptávky je kompletní Holterovský Ekg záznamový systém s 10 pacientskými jednotkami umožňujícími záznamy 24-72 hodin.
- Kód z číselníku NIPEZ: Elektrokardiografické přístroje
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Elektrokardiografické přístroje
- Popis: kompletní Holterovský Ekg záznamový systém s 10 pacientskými jednotkami umožňujícími záznamy 24-72 hodin.
Pacientská jednotka 10ks
- Trvání záznamu alespoň 72 hodin bez výměny baterií
- 3/7 kanálový záznam
- LCD display pro kontrolu kvality záznamu
- Váha do 140g
Centrální stanice pro vyhodnocení záznamů 1ks
- Možnost vzdáleného přístupu, možnost vyhodnocování záznamů z více vzdálených přístupů souběžně /síťová licence/
- Komunikace s informačním systémem nemocnice
- Víceúrovňové templáty
- Pokročilé analýzy rytmu
- Automatické detekce biventrikulární stimulace
- PQ , QT, ST, Poincaré analýzy
- Monitor aktivity pacienta
- Možnost exportu zpráv ve formátu .pdf
- Možnost exportu dat ve formátu .xml
záznamový systém s 10 pacientskými jednotkami umožňujícími záznamy 24-72 hodin.
Pacientská jednotka 10ks
- Trvání záznamu alespoň 72 hodin bez výměny baterií
- 3/7 kanálový záznam
- LCD display pro kontrolu kvality záznamu
- Váha do 140g
Centrální stanice pro vyhodnocení záznamů 1ks
- Možnost vzdáleného přístupu, možnost vyhodnocování záznamů z více vzdálených přístupů souběžně /síťová licence/
- Komunikace s informačním systémem nemocnice
- Víceúrovňové templáty
- Pokročilé analýzy rytmu
- Automatické detekce biventrikulární stimulace
- PQ , QT, ST, Poincaré analýzy
- Monitor aktivity pacienta
- Možnost exportu zpráv ve formátu .pdf
- Možnost exportu dat ve formátu .xml


Servisní podmínky:
- záruční doba min 24 měsíců ode dne instalace
- doba nástupu servisního technika na opravu v případě záručního servisu a odstranění závady bez použití náhradních dílů do 24 hodin, při použití náhradních dílů do 72 hodin od nahlášení závady
- zapůjčení náhradního přístroje po dobu opravy přesahující 72 hod
- dodat ceník servisních zásahů včetně ceny výjezdu technika
- v záruční době bezplatné provádění všech výrobcem požadovaných či doporučených výkonů (PBTK, kalibrace, validace), včetně veškerého potřebného spotřebního materiálu
- společně se zbožím dodat návod k použití v českém jazyce a prohlášení o shodě v listinné i elektronické podobě
- provedení zaškolení obsluhy a učinit o něm zápis, včetně oprávnění vyškolených pracovníků školit další zaměstnance ÚVN
- garance pozáručního servisu včetně náhradních dílů u části A po dobu 10 let od instalace zařízení, u části B je doba poskytování pozáručního servisu dílčím hodnotícím kritériem
- splnění všech závazných podmínek předepsaných platnou legislativou (zákon č. 123/2000 Sb., nařízení vlády č.336/2004, evropské směrnice 93/42/EEC atd.)
V průběhu posouzení nabídek může hodnotící komise vznést požadavek na případné funkční předvedení, případně zapůjčení předmětu veřejné zakázky k otestování. Zadavatel si vymiňuje, aby byl uchazeč připraven realizovat takovou eventualitu v časově přiměřeném termínu. V případě, že nebude schopen předvedení předmětu veřejné zakázky nejpozději do jednoho měsíce od výzvy zadavatele, bude toto posuzováno jako neschopnost prokázat plnění zadávacích podmínek ze strany uchazeče a jeho nabídka nebude dále posuzována.


- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: 1
- Měrná jednotka: soubor


Místo plnění veřejné zakázky U Vojenské nemocnice 1200, Praha
Ulice: U Vojenské nemocnice 1200
Obec: 16902 Praha
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Popis doby plnění do 4 týdnů od data podpisu KS
Smlouva Kupní smlouva č. 1169/2014-S

metodická nápověda

Kontextová navigace