Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb pro KPÚ Karlovy Vary 10/2014

Systémové číslo: T002/14/V00015048
Zadavatel: Státní pozemkový úřad

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
INTERPAP Office, s.r.o. 25013483 Ne 67 058,69 81 141,02 17.10.2014 09:53:37
ORVEST, s.r.o. 25201042 Ne 60 136,80 72 765,53 16.10.2014 10:11:35
PAPE - kancelářské potřeby... 26378523 Ano 71 537,73 86 560,65 17.10.2014 11:02:44
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva ORVEST, s.r.o. 25201042
Odůvodnění na výběr dodavatelů/e Hodnotícím kritériem při výběru dodavatele byla nejnižší nabídková ceny bez DPH
Datum uzavření smlouvy 31.10.2014
Celková smluvní cena bez DPH 60 136,80
Celková smluvní cena s DPH 72 765,53
Sazba DPH v % 21,00
DPH 12 628,73
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Předmětem veřejné zakázky je pořízení kancelářských potřeb a jejich dodání na tři pracoviště SPÚ v Karlovarském kraji.


Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: Předmětem veřejné zakázky je pořízení kancelářských potřeb dle přiložených specifikačních listů a jejich dodání na tři pracoviště SPÚ v Karlovarském kraji.
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: nenastaveno
- Měrná jednotka:
- Předpokládaná hodnota za 1 měrnou jednotku položky:


Místo plnění veřejné zakázky Chebská 48/73, Karlovy Vary
Ulice: Chebská 48/73
Obec: 360 06 Karlovy Vary
Stát: Česká republika - CZE
Region: Karlovarský kraj (CZ041)
Popis doby plnění Jednorázová dodávka potřeb na základě objednávky zadavatele.
Smlouva Objednávka

metodická nápověda

Kontextová navigace