Domů  /  Zadávací řízení  /  Pokácení odumřelého stromu,…

Výpis systémových zpráv

Pokácení odumřelého stromu, dodávka nového stromu a jeho výsadba

Systémové číslo: T002/14/V00014558
Zadavatel: Česká republika - Úřad...

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření jednorázové smlouvy

Předmět zakázky

Stručný popis Předmětem veřejné zakázky je:
- odstranění odumřelého stromu včetně kořenového balu,
- likvidace dřevního odpadu naložením do kontejneru,
- dodávka nového stromu Tilia x flavences Glenleven a
- výsadba nového stromu Tilia x flavences Glenleven, spolu s výměnou zeminy a zemním kotvením,
to vše v prostorách zahrady budovy Úřadu vlády ČR, nábř. E. Beneše 128/4, Praha 1.

Odvoz a likvidaci odpadu v kontejneru zajišťuje zadavatel/objednatel.

Uchazeč/dodavatel je povinen při odstraňování a následné výsadbě stromu dbát na bezpečnost osob pohybujících se v blízkosti místa činnosti (za předpokladu, že toto nelze eliminovat) a také zabezpečit bezpečnostní systémy (kamery, čidla atd.) před poškozením, stejně tak všechny předměty a věci v dosahu činnosti, které by při plnění veřejné zakázky mohly být poškozeny (např. osvětlení, zdi, lavičky).

Uchazeč/dodavatel odpovídá za vady stromu zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady stromu existující v době předání i za vady vzniklé později. Uchazeč/dodavatel za tímto účelem poskytuje zadavateli/objednateli záruku za jakost po záruční dobu v délce 24 měsíců. Uchazeč/dodavatel bezplatně odstraní reklamovanou vadu ve lhůtě stanovené zadavatelem/objednatelem (min. 15 dnů).

Další podmínky:
- Doprava na místo plnění zahrnuta v ceně.
- Splatnost faktury minimálně 21 dní.
Úhrada platby na základě faktury vystavené uchazečem/dodavatelem a doručené zadavateli/objednateli. Uchazeč/dodavatel je oprávněn fakturu vystavit až po úplném splnění předmětu veřejné zakázky, zálohová fakturace není možná.

Zadavatel/objednatel je oprávněn nepřevzít plnění veřejné zakázky pokud bude plnění vykazovat vady či nedodělky.

V případě prodlení s plněním předmětu veřejné zakázky delším než 30 dnů, a to i v případě nepřevzetí díla z důvodu vad, je zadavatel/objednatel oprávněn odstoupit od objednávky bez nároku uchazeče/dodavatele na náhradu škody.

V případě prodlení uchazeče/dodavatele s dodáním stromu včetně všech souvisejících činností nebo s odstraněním vad v záruční době je zadavatel/objednatel oprávněn účtovat uchazeči/dodavateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z celkové ceny plnění vč. DPH za každý započatý den prodlení.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ne

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 95 000,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace