Vážený uživateli, dne 28.7.2015 byla nasazena nová verze tržiště s upraveným uživatelským rozhraním. K procházení informací o zakázce nyní používejte výhradně levé menu.
Specifikace základních údajů o VZ
Základní informace
Druh plnění |
Dodávky (zboží) |
Kontaktní osoby |
Zobrazit seznam
|
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy |
Ne |
Výsledkem zadávacího řízení bude |
Uzavření jednorázové smlouvy |
Předmět zakázky
Stručný popis |
1.Dodání kancel. potřeb do skladu Msgr. Šrámka 1030/8, Nový Jičín -sklad v přízemí s vynáškou
2. platba fakturou s uvedením náhradního plnění
3. cena s DPH včetně balného, dopravy a náhradního plnění. Podmínkou je doložení cenových nabídek s rozpisem jednotlivých položek dle přílohy
4.termín dodání zboží do 4 pracovních dnů do 10:00 hod. od závazné objednávky
|
Položky předmětu VZ |
Zobrazit seznam
|
Výběr postupu zadání
Postup zadání |
VZMR: Otevřená výzva |