Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb na…

Výpis systémových zpráv

Nákup kancelářských potřeb na 4.Q.2014 - KoP Nový Jičín

Systémové číslo: T002/14/V00014368
Zadavatel: Úřad práce ČR

Akce se zakázkou

Uveřejnění výsledků ZŘ v e-tržišti

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
BÜROPROFI s.r.o. 62502034 Ano 35 895,10 43 433,07 18.09.2014 13:53:28
KASPA papír s. r. o. 26819449 Ano 33 267,24 40 253,36 17.09.2014 13:02:40
VKUS-BUSTAN s.r.o. 26841410 Ne 34 011,40 41 153,79 16.09.2014 16:16:35
Office Assistance s.r.o. 48110205 Ne 76 283,90 92 303,52 16.09.2014 13:25:41
SIDA s.r.o. 60697148 Ne 34 779,90 42 083,68 16.09.2014 13:17:54
1 2
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva VKUS-BUSTAN s.r.o. 26841410
Datum uzavření smlouvy 06.10.2014
Celková smluvní cena bez DPH 34 011,40
Celková smluvní cena s DPH 41 153,79
Sazba DPH v % 21,00
DPH 7 142,39
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- 1.Dodání kancel. potřeb do skladu Msgr. Šrámka 1030/8, Nový Jičín -sklad v přízemí s vynáškou

2. platba fakturou s uvedením náhradního plnění

3. cena s DPH včetně balného, dopravy a náhradního plnění. Podmínkou je doložení cenových nabídek s rozpisem jednotlivých položek dle přílohy

4.termín dodání zboží do 4 pracovních dnů do 10:00 hod. od závazné objednávky



Položky předmětu:
- Název: Kancelářské potřeby
- Kód z číselníku NIPEZ: Kancelářské potřeby
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: Kancelářské potřeby
- Popis: viz. příloha
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství: nenastaveno
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Msgr. Šrámka 1030/8, Nový Jičín
Ulice: Msgr. Šrámka 1030/8
Obec: 741 01 Nový Jičín
Stát: Česká republika - CZE
Region: Moravskoslezský kraj (CZ080)
Popis doby plnění Objednané zboží bylo v pořádku dodáno vítěznou firmou dne 6.10.2014.
Smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace